تشکیل جلسه ماهانه هماهنگی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۶۲۷
تعداد بازدید:۱۸۵
جلسه کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دانشکده ها در تالار دفاع دانشکده حقوق با حضور سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.
تشکیل جلسه ماهانه هماهنگی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات

ماهانه هماهنگی کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارشناسان دانشکده ها ساعت 10 صبح روز 19 بهمن 1395 در تالار دفاع دانشکده حقوق با رویکرد ارائه گزارش فعالیت های انجام شده و ایجاد هماهنگی با رابطین شاغل در دانشکده ها برگزار شد.

در ابتدا سرپرست مرکز آقای دکتر سعید پورروستایی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر به شرح اقدامات انجام شده در یک ماه گذشته پرداختند و با معرفی سامانه ثبت رخدادهای سپاد ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه سرکار خانم مهندس نعیمی اطلاع رسانی گسترده این سامانه در دانشکده ها را ضروری دانستند.

در ادامه ضمن تشکر از مهندس رحمیمی مدیر پروژه و مهندس میرزاد کارشناس شبکه به تعریف سرویس جدید Active Directory در دانشگاه و برنامه ریزی برای گسترش آن از ساختمان مرکزی به دانشکده ها پرداخته شد تا با کسب نظر از کارشناسان حاضر در دیگر مراکز، روند اجرای این پروژه با دقت و سرعت هرچه بیشتر ادامه یابد.

سپس کارشناسان مرکز و دانشکده ها یک به یک به بیان مشکلات و انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان سرپرست مرکز با دعوت همکاران به نظم در کارها و برنامه ریزی دقیق تر برای اجرای وظایف خود و ارائه خدمات مطلوب تر به اعضاء دانشگاه علامه طباطبائی پیگیر مطالبات ماه های گذشته کارشناسان شدند که طبق برنامه به تمامی آنها رسیدگی شده بود.


نظر شما :