پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی به دکتر عبدالله معتمدی

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۰ کد : ۲۶۲۶۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۶
بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی اعطای نشان سرو به دکتر عبدالله معتمدی را تبریک گفت.
پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی به دکتر عبدالله معتمدی

به گزارش روابط عمومی، بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، اعطای نشان سرو به دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«جناب آقای دکتر عبدالله معتمدی 
رئیس محترم دانشگاه علامه‌طباطبائی 
با سلام و تحیت، دریافت نشان سرو از دست دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری را به جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه علامه‌طباطبائی تبریک عرض می‌کنیم. دریافت این نشان، نشان‌دهنده موفقیت شایسته و بایسته جنابعالی در طول مسئولیت خود در جایگاه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی است. بی شک، بر اساس شاخص‌های دهگانه در ارزیابی عملکرد مدیران آموزش‌عالی کشور جنابعالی در بین دیگر رؤسای دانشگاه‌ها خوش درخشیده‌اید. شاخص‌هایی مانند «مدیریت نوآورانه»، «مدیریت منابع و بهره‌وری»، «مدیریت ارزشی و فرهنگی»، «مرجعیت و دیپلماسی علمی- فناوری»، «مدیریت ارتباطات و مسئولیت اجتماعی»، «سلامت سازمانی و مبارزه با فساد»، «توسعۀ فناوری و ثروت‌آفرینی دانش‌محور»، «مدیریت راهبردی»، «مدیریت سرمایه‌های انسانی» و «حل مسئله و مدیریت بحران».
بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی ابن موفقیت را به جنابعالی که مصداق اخلاق، اخلاص، بردباری، کوشش و مجاهدت عالمانه و همدلانه در مدیریت دانشگاه هستید، تبریک عرض می‌کند و برای جنابعالی آرزوی موفقیت بیشتر دارد.»

کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی 
اول مرداد ۱۴۰۳
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی بسیج اساتید نشان سرو پیام تبریک


نظر شما :