معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر کرد؛

فراخوان چهاردهمین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت، ویژه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی

۲۴ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۲ کد : ۲۶۲۳۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۰
فراخوان شرکت در چهاردهمین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت، ویژه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر شد.
فراخوان چهاردهمین جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت، ویژه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی

به گزارش روابط عمومی، دفتر انجمن‌های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی فراخوان و شیوه‌نامه اجرایی چهاردهمین دوره جشنواره درون‌دانشگاهی حرکت، ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان را منتشر کرد.
بر اساس این فراخوان انجمن‌های علمی دانشجویی، گروه‌های دانشجویی و دانشجویان به صورت فردی می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی اول خرداد 1402 تا پایان خرداد 1403 تهیه شده است را بر اساس شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره، تا تاریخ 7 شهریورماه 1403 به آدرس anjomanelmi98.atu@gmail.com ارسال کنند.
آثار انجمن‌های علمی در حوزه‌های رقابتی انجمن علمی آموزش‌محور، انجمن علمی برتر، فناوری و نوآوری اجتماعی، نشریه، رویدادهای علمی، محتوای دیجیتال، پژوهشی، کتاب، کارآفرینی، اختراع، انجمن‌های بین‌رشته‌ای، فعالیت‌های بین‌المللی، پویش سفیر حرکت، رویداد حل مسئله و بخش ویژه و آثار دانشجویان به صورت فردی فقط در حوزه‌های رقابتی کتاب، اختراع و انجمن پویا شرکت داده می‌شوند.

کسب اطلاعات بیشتر: 48393509 و 48393511 و 48393523

دریافت شیوه‌نامه اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت
دریافت شیوه‌نامه چهاردهمین جشنواره دانشگاهی حرکت
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره حرکت انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی


نظر شما :