تبریک رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به رئیس جمهور منتخب

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۶ کد : ۲۶۲۲۳ خبر روز
تعداد بازدید:۳۲۴
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در سومین جشنواره ملی برهان گفت: حضور مردم در همه صحنه‌های نظام ازجمله انتخابات، عنصر اقتداربخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
تبریک رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به رئیس جمهور منتخب

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در آیین پایانی سومین جشنواره ملی برهان ویژه کرسی‌های آزاداندیشی، با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب، گفت: انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران است. حضور مردم در همه صحنه‌های نظام ازجمله انتخابات، عنصر اقتداربخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران است. 
وی ادامه داد: در انتخابات اخیر نیز با وجود همه تبلیغاتی که برای عدم مشارکت در انتخابات از سوی رسانه‌های معاند انجام شد، حضور گسترده مردم، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را نشان داد که توانست انتخابات را در زمان کوتاهی پس از شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان، برگزار کند.
دکتر معتمدی با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان، ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، حمایت از دولت چهاردهم را حمایت از نظام دانسته و بیان کرد: مردم آگاه ایران با رقم زدن این حماسه بزرگ، پیام روشنی را به جهان ارسال کردند. حضور مردم در عرصه‌های مختلف یک راهبرد اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است. این حضور پس از برگزاری انتخابات نیز با ایفای نقش همکاری و مشارکت در حوزه‌های مختلف اجتماعی و همچنین در قالب امر به معروف و نهی از منکر به‌ویژه در مقابل مدیران و مسئولان، استمرار پیدا می‌کند.
وی گفت: امیدوارم رئیس جمهور منتخب بتوانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان این کشور و تجارب متراکم موجود و هدایت‌های مقام معظم رهبری، در خدمت به ملت شریف ایران، محرومان و مستضعفان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت سربلند و پیروز باشند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی سومین جشنواره ملی برهان تبریک به رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری عبدالله معتمدی


نظر شما :