معرفی استاد دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان سرآمد آموزشی کشور

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۳ کد : ۲۶۱۹۶ خبر روز
تعداد بازدید:۵۶۵۷
علی خاکساری رفسنجانی، استاد گروه برنامه‌ریزی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، به عنوان استاد سرآمد آموزشی کشور معرفی شد.
معرفی استاد دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان سرآمد آموزشی کشور

به گزارش روابط عمومی، دومین اجلاس سراسری سرآمدان آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با عنوان «سرآمدی، مهارت‌محوری و مردمی‌سازی» به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی، با معرفی و تجلیل از 19 استاد سرآمد آموزشی برگزار شد.
در این مراسم که روز دوشنبه 18 تیرماه 1403 با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و دکتر روح‌الله رازینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد، دکتر «علی خاکساری رفسنجانی» عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه‌علامه طباطبائی به عنوان سرآمد آموزشی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از ایشان تقدیر شد.
سرآمدان آموزشی از میان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که در حوزه آموزش دارای شرایط ویژه باشند برگزیده می‌شوند. شیوه‌نامه انتخاب سرآمدان آموزشی با توجه به جایگاه رفیع آن‌ها در تحقق دانشگاه تمدن‌ساز و حکمت‌بنیان در گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ شده است.
بر اساس این گزارش، 16 شاخص ارزیابی برای سرآمدان آموزشی مشخص شده که شامل چهار دسته فعالیت‌های «آموزشی»، «آموزش پژوهی»، «فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای» و «شاگردپروری» است.
دکتر خاکساری رفسنجانی، متولد 1343 رفسنجان و استاد گروه برنامه‌ریزی اجتماعی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی است که پیش از این نیز به‌عنوان استاد، پژوهشگر و مولف برگزیده در دوره‌های مختلف معرفی شده‌اند. تالیف 114 مقاله و 8 کتاب، ارائه 10 طرح پژوهشی و برگزاری یک کرسی علمی بخشی از فعالیت‌های علمی ایشان است.
ریاست مرکز آموزش راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، رئیس بخش اقتصاد حمل ونقل و توسعه پایدار پژوهشکده حمل و نقل، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی و معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی بخشی از فعالیت های اجرایی و مدیریتی دکتر رفسنجانی است.
روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی کسب این موفقیت ارزشمند را به ایشان و خانواده بزرگ این دانشگاه، تبریک گفته، تندرستی، سربلندی و درخشش روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی استاد سرآمد آموزشی علی خاکساری رفسنجانی وزارت علوم معاونت آموزشی


نظر شما :