گزارش تصویریِِ؛

آیین دانش‌آموختگی بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۵ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۶۱۶۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۰۲
آیین دانش‌آموختگی بیش از دو هزار دانشجوی دختر و پسر دانشگاه علامه‌طباطبائی، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
آیین دانش‌آموختگی بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، آیین دانش‌آموختگی بیش از دوهزار دانشجوی دختر و پسر دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر زهره قربانی مادوانی، مدیر اجتماعی دانشگاه و خانواده‌های دانشجویان، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

دکتر اسلامی، در این آیین ضمن تبریک و خوش‌آمد به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها، گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی دانشگاه بزرگی است و سرمایه انسانی بالایی دارد. این دانشگاه تاکنون صدهزار دانش‌آموخته را به جامعه تحویل داده که در عرصه‌های مهم کشور، نقش‌های موثری داشته‌اند و توانسته‌اند مسئولیت اجتماعی خود را در قبال کشور خود به درستی ایفا کنند. 
وی با بیان اینکه موضوع مسئولیت اجتماعی یکی از مسائل بسیار مهم است، افزود: تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که مسئولیت‌های خود را درونی و خودانگیخته انجام می‌دهند، افراد موفق‌تری هستند. همچنین کسانی که منبع کنترل درونی دارند به این معنی که موفقیت‌ها و شکست‌های خود را به توانایی‌ها و کوشش‌های خود نسبت می‌دهند و مسئولیت شکست‌های خود را می‌پذیرند، افراد موفقی هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی اظهار کرد: کسانی احساس عزت نفس و افتخار دارند که بر اساس منبع کنترل درونی، خود را قضاوت می‌کنند. امیدوارم که همه ما بتوانیم بر اساس نظام فکری و ارزشی خود، مسئولیت‌های خود را به درستی ایفا کنیم.
وی با آرزوی موفقیت در همه عرصه‌های زندگی برای دانش‌آموختگان، گفت: امروز که روز انتخابات است، همه ما باید با شرکت در این رویداد در سرنوشت کشور نقش آفرین باشیم و فردی را انتخاب کنیم که به پیشرفت کشور، به جهش و تعالی آن در زمینه‌های مختلف کمک کند. کسی را انتخاب کنیم که منبع کنترلش درونی باشد و بتواند مسئولیت‌پذیر باشد و اگر شکست و موفقیتی در حوزه کاری داشته باشد آن را بپذیرد و به متغیرهای بیرونی  نسبت ندهد. 
در این آیین از «سیاوش منجم، برنده شصت و دومین جایزه البرز»، «محمدحسن آقایی، دانشجوی نمونه کشوری 1403»، «سامان خدایاری، تقدیر شده از سازمان یونسکو» و «مهسا سعادتی، برگزیده دو دوره مسابقات سراسری ترتیل» تقدیر شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشن دانش آموختگی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه


نظر شما :