دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی، برنده شصت و دومین سال جایزه البرز نخبگانی ۱۴۰۳ شد

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۵۶ کد : ۲۶۱۴۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۵
سیاوش منجم، دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی موفق به کسب جایزه البرز در شصت‌ودومین سال برگزاری این جایزه در بخش نخبگان شد.
دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی، برنده شصت و دومین سال جایزه البرز نخبگانی ۱۴۰۳ شد

به گزارش روابط عمومی، شصت و دومین همایش «جایزه البرز» (بخش نخبگانی) با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌اسلام والمسلمین مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و احمد شرفخانی، رئیس هیئت مدیره بنیاد البرز و جمعی از چهره‌های علمی و فرهنگی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم، سیاوش منجم؛ دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی موفق به کسب جایزه البرز در شصت‌ودومین سال برگزاری این جایزه در بخش نخبگان شد.
منجم، برگزیده چندین طرح بنیاد ملی نخبگان، همکار اصلی طرح پژوهشی ملی کشوری، برنده بورس تحصیلی از بنیاد همیاری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانش‌آموخته برتر مقطع کارشناسی دانشگاه، رتبه اول ورودی و پژوهشگر برتر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علامه‌طباطبائی و برگزیده جشنواره حرکت بین‌المللی و جشنواره حرکت دانشگاهی است.
گفتنی است جایزه البرز موسوم به «نوبل ایرانی» با پیشینه 60 ساله، هر سال به همت «بنیاد فرهنگی البرز» با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، نوآوران، دانشگاهیان و طلاب برتر سراسر کشور برگزار می شود. این جایزه فقط منحصر به ابعاد علمی نیست بلکه سه شاخص عمده نیز از جمله تسکین آلام بشری، اشاعه فرهنگ ایرانی و اینکه یک فرد چقدر به معرفی کشور در جهان کمک کرده در نظر گرفته می شود.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جایزه البرز برنده جایزه البرز سیاوش منجم


نظر شما :