آیین تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲/ گزارش تصویری

۱۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۶ کد : ۲۵۹۰۸ خبر روز
تعداد بازدید:۸۰۲
آیین تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.
آیین تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی،‌ آیین تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال 1402 با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر ابراهیم نعیمی، معاون امور دانشجویان داخل وزرات علوم، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، جمعی از مدیران و روسای دانشکده‌ها و دانشجویان دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.‌
دکتر معتمدی در این آیین که به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، با قدردانی از دانشجویان ورزشی و افتخارآفرین، گفت: یکی از مشکلات فرهنگی ما این است کهکم‌تحرک هستیم و اهمیت ورزش را به خوبی، متوجه نمی‌شویم در صورتی که ورزش کردن مانند غذا خوردن، بخش مهمی از سلامت ما را شکل می‌دهد.
وی افزود: اینکه می‌بینیم دانشجویان ما در مسابقات مختلف مدال‌آور هستند، احساس افتخار می‌کنیم. امیدوارم شما برای دوستان خود الگو باشید.
در ادامه این آیین دکتر مهدی واحدی نیز گفت: این رویداد، افتخار دانشگاه علامه‌طباطبائی است. ما امروز به همت مدیران توانا و جامعه ورزشی پر تلاش، هم از لحاظ کمی هم از لحاظ کیفی و دستیابی به مدال‌های مختلف، جایگاه بسیار خوبی را به دست آورده‌ایم و افق روشنی پیش‌روی ما قرار دارد.
معاون دانشجویی دانشگاه ادامه داد: در بخش ورزشی نیز ما در چهار بخش جهانی، کشوری، منطقه‌ای و درون دانشگاهی دانشجویان مدال‌آور داشتیم و شاهد افتخار آفرینی دختران دانشگاه علامه‌طباطبائی در بخش‌های مختلف بودیم.
گفتنی است در این آیین از قهرمانان و مدال آوران دانشجویی دانشگاه در چهار بخش مسابقات دانشجویان جهان (فیزو، تابستان 1402)، المپیادهای کشوری (تابستان 1402)، مسابقات قهرمانی منطقه یک (زمستان 1402 و بهار 1403) و نخستین المپیاد درون دانشگاهی تقدیر شد.

اسامی برگزیدگان ورزشی
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان مدال آور دانشجویان ورزشکار المپیادهای ورزشی تربیت بدنی


نظر شما :