به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات انجام شد؛

دیدار صمیمی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۹ کد : ۲۵۶۲۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۷۸
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» با مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه دیدار و از تلاش‌های آن‌ها برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.
دیدار صمیمی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت روز جهانی «روابط عمومی و ارتباطات» با مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه دیدار و از تلاش‌های آن‌ها برای ارتقا جایگاه دانشگاه قدردانی کرد.
دکتر معتمدی در این دیدار با تبریک روز «روابط عمومی و ارتباطات»، گفت: روابط عمومی تلاش می‌کند تا جلوه دانشگاه در نظر کسانی که فعالیت‌های آن را دنبال می‌کنند، مثبت باشد. فعالیت‌های روابط عمومی با روحیه انقلابی و جهادی انجام می‌شود.
وی به نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی بسیار مختلفی در جامعه وجود دارد. تلاش کنیم با برقراری ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت برون‌دانشگاهی، خبرها و دستاوردهای دانشگاه در خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، فضاهای مجازی و رسانه‌های خارج از دانشگاه به خوبی منعکس شود.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه دامنه فعالیت در روابط عمومی بسیار گسترده است، گفت: می‌توان با استفاده از این گستردگی، بسیاری از اتفاقا‌ت و رخدادهای دانشگاهی را پیش‌بینی و برای برگزاری و اطلاع‌رسانی آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.
وی با تاکید بر اینکه باید برای از بین بردن نقاط ضعف و کاستی‌های موجود تلاش کنیم، افزود: با استفاده از ظرفیت دانشجویی و توسعه ظرفیت انسانی در روابط عمومی و برون‌سپاری برخی از کارها، می‌توان فعالیت‌های بیشتری انجام داد و کاستی‌ها را از بین برد.
دکتر معتمدی گفت: اینکه ما بتوانیم با انجام برخی کارها، رضایت‌مندی ایجاد کنیم تا حس تعلق به سازمان بیشتر شود، این مسئولیت بر عهده روابط عمومی است.
در بخشی از این دیدار، مدیران و کارشناسان روابط عمومی به بیان دغدغه‌ها و پپیشنهادهای خود درخصوص بالابردن نقش و جایگاه دانشگاه در حوزه‌های مختلف، با استفاده از ظرفیت روابط عمومی پرداختند.
دکتر معتمدی در پایان از کارکنان روابط عمومی دانشگاه به پاس تلاش‌ها و خدمات آن‌ها، با اهدای گل و هدیه تقدیر کرد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی روابط عمومی ارتباطات روز روابط عمومی هفته ارتباطات


نظر شما :