نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۹ کد : ۲۵۶۲۷ خبر روز
تعداد بازدید:۳۲۹
نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی با معرفی برگزیدگان این رویداد به ‍ایان رسید.
نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی، آیین پایانی نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور در دانشگاه علامه‌طباطبائی و معرفی برگزیدگان این رویداد با حضور دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر سید مجتبی حسینی، مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطاتِ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر محسن مطیعی، سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه، دکتر علی‌اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و جمعی از اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این آیین با ابراز خرسندی از فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی که سبب ایجاد پویایی و نشاط در دانشگاه می‌شوند، افزود: بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی به همت انجمن علمی دانشجویی روابط عمومی این دانشگاه برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان و استادان قرار گرفت.
رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی در ارگان‌ها و سازمان‌ها نقش حائز اهمیتی دارد و افرادی که در این جایگاه مشغول به فعالیت هستند نزدیک‌ترین فرد به مدیریت ارگان‌ها هستند.
وی تاکید کرد: دانشگاه فضای مناسبی است که علاوه بر یادگیری نظری و علمی مطالب، می‌توان در زمینه عملی نیز فعالیت‌های بسیار موثر و مفیدی در این محیط انجام داد.
در پایان این آیین، برگزیدگان رویداد ایده‌ها و حوزه‌های مختلف عکاسی، نویسندگی، گرافیک، تدوین و موشن معرفی  تقدیر شدند. برای دریافت اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید.
گفتنی است نخستین جشنواره فناورانه روابط عمومی کشور به همت انجمن روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی و با حمایت شرکت ارتباطات سیار همراه اول و فولاد مبارکه اصفهان، از ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در این دانشگاه برگزار شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی روز روابط عمومی روابط عمومی هفته ارتباطات


نظر شما :