به مناسبت هفته خوابگاه‌ها انجام شد؛

بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه‌طباطبائی از مجتمع خوابگاهی دخترانه شهید سلامت و حضور در رویداد «فرهنگ ماه»

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۲ کد : ۲۵۵۹۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۶۳
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با همراهی جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران دانشگاه و روسای دانشکده‌ها به ‌مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، از مجتمع خوابگاهی دخترانه شهید سلامت بازدید و در رویداد «فرهنگ ماه» حضور پیدا کرد.  
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه‌طباطبائی از مجتمع خوابگاهی دخترانه شهید سلامت و حضور در رویداد «فرهنگ ماه»

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به همراه جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران دانشگاه و روسای دانشکده‌ها به ‌مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی، شامگاه یکشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه 1403 از مجتمع خوابگاهی دخترانه شهید سلامت بازدید و ضمن گفت‌و‌گو با دانشجویان ساکن در این خوابگاه در رویداد بزرگ «فرهنگ ماه» ویژه برنامه هفته فرهنگی خوابگاه‌ها حضور یافتند.  
در این بازدید علاوه بر دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر عباسعلی وفائی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر داود حسین‌پور، معاون پژوهشی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر زهره قربانی‌مادوانی، مدیر امور اجتماعی، دکتر مهدیه‌السادات میریان، معاون این مدیریت و مسئول واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حامد اسدی‌زهرائی، مدیر حراست دانشگاه، حجت‌الاسلام حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر رامین بلوچی، رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دکتر کامران شیوندی، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی، دکتر محمدرضا قاسمیان‌مقدم، مدیر تربیت‌بدنی، دکتر مهدی وجدانی‌همت، رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی، دکتر زهره حسینی، رئیس مرکز بهداشت و درمان، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر دانشجویی، دکتر اشکان نعیمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی و ناهید حیدری، رئیس اداره امور فرهنگی خانه‌های دانشجویی، سمانه شریفی، کارشناس این اداره و زهرا اخوانفر و سید امیرحسین ذهنی‌مقدم کارشناسان اداره تغذیه حضور داشتند.  
رویداد بزرگ «فرهنگ ماه» به همت اداره امور فرهنگی خانه‌های دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن تربیت‌بدنی «خوابگاه‌های شهید سلامت و شهید فرهمند» برگزار شد که نمایشگاه محتوایی با عنوان «زن در دو اندیشه»، کافه کتاب با پذیرایی ایرانی و سنتی، پویش «کتاب گل؛ جمع‌آوری کتاب برای مناطق محروم»، سرای بازی با عنوان نردبان زندگی «بازی گروهی و تعاملی»، مسابقه با عنوان «خوابگاه ایده‌آل من...» و بازارچه تولیدات دانشجویی دانشجویان «صنایع دستی، محصولات حجاب و عفاف، خوراکی و...» با صدها جایزه جذاب و متفاوت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این رویداد بود که با استقبال دانشجویان مواجه شد. ضمن‌آنکه اجرای کل این برنامه توسط همیاران و کنشگران فرهنگی انجام شد.  
 همچنین مرکز جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه‌طباطبائی با کتاب‌های متنوع در این رویداد فرهنگی حضور داشت و به معرفی محصولات، کلاس‌های آموزشی و فرهنگی خود از جمله میناکاری، سفالگری، کمک‌های اولیه، سبک زندگی و اشتغالزایی پرداخت.
در پایان این مراسم از مسئولان خانه‌های دانشجویی، فاطمه فوکردی و خدیجه خاکسار به ترتیب «مسئول روز خوابگاه شهید سلامت» و فاطمه سلمانی و آیناز حرمتی «مسئول روز و شب خوابگاه شهید فرهمند»، با اهدای لوح و تابلو اهدایی حرم آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شد. همچنین همیاران فرهنگی این دو خوابگاه نیز تجلیل شدند.
در ادامه این بازدید، مسئولان دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در جشنواره غذای محلی و سنتی که به همت اداره تغذیه و اداره خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر کردند.
افتتاح سالن تربیت‌بدنی جدید در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت، بازدید از خشکشویی و اتوشویی و تقدیر از ساکنان اتاق‌های نمونه دانشجویی و نیروهای خدمات مجتمع خوابگاهی شهید سلامت از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. 
گفتنی است هفته خوابگـاه‌های دانشـجویی از 22 اردیبهشت ماه 1403 با شـعار «خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مشارکت، امیدآفرینی و سرمایه‌سازی اجتماعی» در خوابگاه های دانشجویی آغاز شده است و تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی هفته خوابگاه ها بازدید خوابگاهی


نظر شما :