راهنمای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۴۰۳

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۲ کد : ۲۵۵۹۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۴۸۶
اعضای هیئت علمی و دانشجویان می‌توانند برای خرید کتاب از بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از یارانه اعتبار خرید کتاب استفاده کنند.
راهنمای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب وکتاب‌خوانی همانند سال‌های پیشین اقدام به تخصیص یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اعضای هیئت علمی و دانشجویان کرده است.  
بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند به نشانی اینترنتی https://book.icfi.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌‌نام و ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب و تکمیل پروفایل کاربری، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند. 
یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) فقط در بخش مجازی سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند.
یادآور می‌شود سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی مبلغ 800 هزار تومان است که از این مقدار معادل 400 هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و مبلغ 400 هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان مبلغ 700 هزار تومان است که از این مقدار 420 هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و 280 هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود. سهم مشارکت دانشجویان به صورت اعتبار خرید به کد ملی متقاضیان اختصاص خواهد یافت و به تناسب خرید و تا سقف اعلامی محاسبه و از صورت‌حساب خرید کسر می‌شود.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی یارانه خرید کتاب نمایشگاه کتاب


نظر شما :