رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی:

دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۷ کد : ۲۵۳۵۱ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۳
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی: آمادگی بورسیه و آموزش زبان فارسی به دانشجویان و استادان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین را داریم.
دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس، مدتی است دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته‌اند و اعتراض‌های گسترده آن‌ها به گوش جهانیان رسیده است.
کتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در این رابطه گفت: این اتفاق بی سابقه و مبارکی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می‌دهد.
وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه‌طباطبائی آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند. 
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی بیان کرد: همچنین ما آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربه‌های آن‌ها از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می‌دهد استفاده کنیم.
وی گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه‌طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره‌های معینی به آن‌ها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند‌.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه های آمریکا دانشجویان معترض بورس دانشجویان آموزش زبان فارسی


نظر شما :