در آیین پایانی هفته سرآمدی آموزش؛

مدیران، معاونان و کارکنان برتر حوزه آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی و تقدیر شدند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۸ کد : ۲۵۳۴۳ خبر روز
تعداد بازدید:۲۱۴۷
آیین پایانی هفته سرآمدی آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی با شعار «دانایی، توانایی»، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با تقدیر از مدیران و کارکنان برگزیده آموزشی، برگزار شد.
مدیران، معاونان و کارکنان برتر حوزه آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی و تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی، آیین پایانی هفته سرآمدی آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی با شعار «دانایی، توانایی»، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش، روسای دانشکده‌ها، خانواده شهید محمد‌حسین محمد‌خانی و جمعی از مدیران و کارکنان حوزه آموزشی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
دکتر معتمدی در این آیین با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: ایشان استادی بودند که اندیشه و آثارشان، نقش بزرگی در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و تفکر نسل جدید نسبت به ارزش‌های اسلامی ایفا کرد.
وی با قدردانی از تلاش‌های همه جانبه معاونت آموزشی در ارتقا سطح آموزشی دانشگاه، تاکید کرد: دانشگاه یک مجموعه به‌هم پیوسته از عناصر و واحدهای مختلف است که شخصیت جوان و دانشجو، تحت تاثیر کلاس، استاد، محتوای آموزشی و تعاملاتی که در این فضا جریان دارد،  شکل می‌گیرد. 
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با تاکید بر ترویج فضائل اخلاقی و رفتاری در جهت رضایت خداوند، افزود: مواجهه ما با دانشجویان باید مواجهه‌ای دلسوزانه و همراه با همدلی باشد تا دانشجو احساس کند ما با جدیت برای حل مسائل و مشکلات او تلاش می‌کنیم.
دکتر آدمی نیز با تبریک هفته سرآمدی آموزش و روز استاد به همه دانشگاهیان به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی، گفت: برای داشتن یک معاونت آموزشی جهادی و انقلابی، به خود می‌بالیم. روحیه مسئولیت‌پذیری، تعهد، ارتقا کارآمدی و ایجاد رضایت‌مندی و امید از جمله شاخص‌ها و ویژگی‌های مد نظر مقام معظم رهبری است ما به عنوان بخش کوچکی از این نظام باید برای گسترش و ارتقا این شاخص‌ها تلاش کنیم.
وی با اشاره به فعالیت‌های این معاونت در یک سال گذشته، افزود: انجام این حجم زیاد از کار و تلاش بدون کمترین نارضایتی و انتقاد، فقط با عشق امکان‌پذیر است. چیزی که امروز می‌تواند انقلاب اسلامی را حفظ کند این است که ما بتوانیم کارآمد و اثربخش باشیم، رضایت‌مندی ایجاد کنیم و امید را به جامعه بازگردانیم.
معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در ادامه ضمن خیر مقدم به خانواده شهید محمدخانی گفت: سلامت، امنیت، نشاط و هرآنچه که ما داریم به واسطه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است. به سهم خود از همه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی می‌کنم. همه ما باید بدانیم که جایگاه، سلامت و امنیت امروز کشور ما، نتیجه رشادت‌های این بزرگواران و صبر و از خودگذشتگی خانواده‌های آن‌ها است.
در این آیین مدیران، معاونان و کارکنان برتر حوزه آموزش دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی و تقدیر شدند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی هفته آموزش دانایی، توانایی معاونت آموزشی سرآمدی آموزش


نظر شما :