پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت هفته آموزش

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۱ کد : ۲۵۲۴۹ خبر روز
تعداد بازدید:۳۱۰
معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، هفته سرآمدی آموزش را به همه دانشگاهیان تبریک گفت.
پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت هفته آموزش

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، در پیامی هفته سرآمدی آموزش با شعار «دانایی، توانایی» را به همه دانشگاهیان به ویژه استادان و کارشناسان حوزه آموزش تبریک گفت.

دکتر آدمی همچنین با اعلام برنامه‌های آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در هفته سرآمدی آموزش، افزود: امیدوارم بتوانیم گام مهمی را در جهت ایجاد نشاط آموزشی و رونق آموزش برداریم.

وی تاکید کرد: ما در این دانشگاه تلاش کردیم آموزش تعاملی را در دستور کار خود قرار دهیم؛ چراکه خروجی‌ها و کیفیت آموزش تحت تاثیر تعامل و همفکری با استادان، دانشجویان و کارکنان ایجاد می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در شعار هفته سرآمدی نیز دیده می‌شود، دانایی، توانایی است. به این معنی که ما بتوانیم از ابزار دانایی برای توانایی استفاده کنیم و در این جهت موضوعات مهارتی و مرتبط با کارآفرینی را باید تقویت کنیم. بنابراین یکی از مهم‌ترین محورهای آموزش در سالی که گذشت و در سال‌های آینده، متناسب با برنامه راهبردی معاونت آموزشی، این است که حوزه آموزش باید بتواند توانایی و مهارت لازم را به دانشجویان آموزش دهد تا آن‌ها بتوانند در بازار کار رقابتی چه در سطح داخلی و چه بین‌المللی فعالیت کنند.

 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی هفته آموزش علی آدمی معاونت آموزشی معاون آموزشی دانایی، توانایی


نظر شما :