رقابت ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹ کد : ۲۵۲۱۱ خبر روز
تعداد بازدید:۵۵۱
دانشگاه علامه‌طباطبائی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ نفر از داوطلبان آزمون سراسری در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.
رقابت ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن فاضلی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت نخست، با رقابت 15 هزار و 305 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، علوم ارتباطات، مدیریت و حسابداری، تربیت بدنی و علوم ورزشی، اقتصاد و روان‌شناسی و علوم تربیتی  دانشگاه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در صبح نخستین روز آزمون، پنج هزار و 89 داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و در بعدازظهر همان روز، چهار هزار و 369 داوطلب گروه‌های آزمایشی زبان‌های خارجی و هنر در بزرگترین ماراتن علمی کشور به رقابت می‌پردازند. همچنین در صبح دومین روز از برگزاری آزمون سراسری، پنج هزار و 847 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت می کنند.
دکتر فاضلی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر آزمون سراسری، گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی، درهای حوزه امتحانی از ساعت شش و 30 دقیقه صبح باز است و آماده پذیرش داوطلبان هستیم. همچنین هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی، اداره برق و پلیس راهور جهت تسهیل در عبور و مرور داوطلبان و برقراری نظم و آرامش انجام شده است. تدابیر لازم نیز برای پذیرایی و اسکان خانواده‌ها در مسجد امام علی (ع) و طبقه اول رستوران دانشجویی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده در حوزه امتحانی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: مرکز بهداشت و درمان و دو پزشک دانشگاه در تمام طول مدت آزمون، آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند. 
نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری افزود: برگه‌های راهنمایی نیز تهیه شده است تا داوطلبان با کمک آن‌ها به راحتی حوزه امتحانی و صندلی خود را پیدا کنند و افرادی هم برای راهنمایی مشخص شده‌اند تا اگر داوطلبی به مشکل برخورد کرد، بتواند با راهنمایی این افراد، مشکل خود را سریع حل کند. 
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فضایی برای دریافت امانات و نگهداری کیف، موبایل، ساعت هوشمند و اشیاء قیمتی داوطلبان در نظر گرفته نشده است، از داوطلبان تقاضا داریم به غیر از همراه داشتن مداد، پاک‌کن، تراش، ساعت غیرهوشمند و کارت ورود به جلسه، از آوردن هرگونه وسیله اضافی خودداری کنند.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تک تک داوطلبان آزمون سراسری 1403، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا آزمون در آرامش و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همراهی داوطلبان نیز می تواند ما را در انجام مطلوب تر وظایف کمک کند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 گروه های آزمایشی حسن فاضلی


نظر شما :