رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی:

عملیات «وعده صادق» را باید برای جوانان تبیین کرد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹ کد : ۲۵۱۲۶ خبر روز
تعداد بازدید:۷۰۰
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: استادان دانشگاه باید پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران را برای جوانان و نسل امروز تبیین کنند.
عملیات «وعده صادق» را باید برای جوانان تبیین کرد

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی در تجمع حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ضمن خداقوت به دلیرمردان هوافضای سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، بیان کرد: انجام این عملیات ارزشمند نیروهای سپاه پاسداران را در پاسخ به جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه و فلسطین و جاهای مختلف در خصوص مستشاران جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان و مسئولان نظام و اتفاق اخیر کنسولگری ایران در دمشق را تبریک عرض می‌کنم.
وی گفت: با توجه به آیات الهی، تعبیر امام(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری، وعده‌های الهی محقق شدنی و وعده پیروزی حتمی است. اگر دین الهی را یاری کنیم نصرت الهی همراه ما خواهد بود.
حجت‌الاسلام اکبری اقدم ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه علامه‌طباطبائی در خصوص پاسداشت اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران، افزود: استادان دانشگاه باید این پاسخ قاطعانه را برای جوانان و نسل امروز تبیین کنند. از دانشگاه علامه‌طباطبائی انتظار می‌رود که با حضور استادان علوم انسانی، این حرکت را برای نسل امروز تبیین کند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی عملیات وعده صادق تجمع حمایتی سپاه پاسداران


نظر شما :