دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با اعضای هیئت علمی و کارکنان پردیس مرکزی/ گزارش تصویری

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۵ کد : ۲۵۰۱۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۰۹
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در دانشکده‌های مستقر در پردیس مرکزی با جمعی از مدیران و کارکنان این دانشکده‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار نوروزی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با اعضای هیئت علمی و کارکنان پردیس مرکزی/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در دانشکده‌های الهیات و معارف اسلامی، علوم ارتباطات، حقوق و علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری و روان شناسی و علوم تربیتی با جمعی از مدیران و کارکنان این دانشکده‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دانشگاه در این دید و بازدید صمیمانه، سال نو و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به خانواده دانشگاه علامه‌طباطبائی تبریک گفت و سالی پر از موفقیت و شادکامی برای همگان آرزو و بر تلاش روزافزون برای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) تأکید کرد.
وی همچنین با حضور در مسجد امام علی (ع) با کارکنان و اعضای هیئت علمی حاضر در پردیس مرکزی دانشگاه دیدار کرد.
دکتر معتمدی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی همراه با سلامتی و عزت برای کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی، به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ماهی هستیم که در آن قرآن نازل شده و به ماه‌های دیگر برتری داده شده است. در این ماه در حق هم و برای موفقیت همه دعا کنیم.
وی ادامه داد: یکی از ارزشمندترین کارهایی که در ماه رمضان به آن سفارش شده، تلاوت قرآت کریم است و امیدوارم همه ما موفق به خواندن قرآن شده باشیم. قرآن یک کلام معمولی نیست. اعجاز قرآن فوق‌العاده و در مورد همه مسائل و احکام در آن صحبت شده است. امیدوارم همه ما از باقی مانده ماه مبارک رمضان و کلام خداوند استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه در این دیدار بیان کرد: در مورد دانشگاه مسائل زیادی وجود دارد و تلاش شبانه‌روزی همه ما این است که مسائل و موضوعات را تشخیص دهیم و پای کار باشیم تا آن‌ها را حل کنیم.
وی افزود: دانشگاه علامه‌طباطبائی با ظرفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، چشم امید نظام است. نیاز است که ما به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران کمک‌های علمی کنیم و با استفاده از ظرفیت استادی و دانشجویان بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شود و حافظ این ارزش‌ها باشد.
دکتر معتمدی گفت: دنیای امروز به سبب نقش رسانه و تاثیری که بر روی ذهن‌ها دارد، دنیای متفاوتی است و وظیفه دانشگاه است تا کمک کند، تعقل و خردمندی در فضای دانشگاه نقش اساسی داشته باشد و دانشجویان بتوانند با تعقل، اندیشه و خرد مسیر زندگی خود را پیدا کنند.
اکبری اقدم نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی، گفت: امیدوارم بهره کافی را از ماه رمضان برده باشیم. امیدوارم مجموعه دانشگاه بتواند در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) از لحاظ علمی، پژوهشی و تولید گفتمان و توصیه‌های سیاستی موفق باشد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دیدار نوروزی عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه دانشکده ها مسجد امام علی (ع)


نظر شما :