دانشجویان بین‌المللی نوورود دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی میهمان ضیافت افطاری مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران شدند

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۲۵ کد : ۲۴۹۸۵ خبر روز
تعداد بازدید:۴۹۷
دانشجویان بین‌المللی نوورود دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی با همراهی رئیس مرکز امور دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه میهمان ضیافت افطاری مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران شدند.
دانشجویان بین‌المللی نوورود دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی میهمان ضیافت افطاری مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران شدند

به گزارش روابط عمومی، سومین ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی نوورود دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی و دیگر دانشگاه‌های تهران، با حضور محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حمیدرضا غلام‌زاده، معاون مرکز ارتباطات و دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی و بابک یاری، رئیس مرکز امور دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علامه‌طباطبائی در تالار ایوان شمس برگزار شد.
بر اساس این گزارش نزدیک به 40 دانشجوی بین‌المللی نوورود دانشگاه علامه‌طباطبائی با همراهی رئیس مرکز امور دانشجویان بین‌الملل این دانشگاه میهمان سومین دوره ضیافت افطاری دانشجویان بین‌المللی نوورود دانشگاه‌های تهران به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران بودند.
دکتر غلام‌زاده در این ضیافت ضمن خوشامدگویی و تبریک آغاز ماه مبارک رمضان به دانشجویان بین‌الملل، گفت: ما در سال‌های اخیر شرایط و برنامه‌های مختلفی برای میهمانان بین‌المللی فراهم کرده‌ایم تا تجربه زیست آن‌ها در شهر تهران تجربه زیست متفاوتی شود.
وی با بیان اینکه تورهای عمومی و تخصصی بسیاری تا کنون برای میهمانان بین‌المللی به ویژه دانشجویان برگزار شده است، افزود: این رویدادها به همراه کارآموزی با طرح‌های جدید و متعدد ادامه خواهد داشت. امیدوارم شما نیز پیشنهادات خود را برای بهتر برگزار شدن طرح‌ها و برنامه‌ها از طریق مسئولان دانشگاه به ما اعلام کنید.
دکتر توکلی‌زاده نیز در این ضیافت با بیان اینکه در ایام شادی‌آور ماه مبارک رمضان و آستانه نوروز قرار داریم، افزود: نباید در این روزهای شاد همنوعان خود در فلسطین و غزه را از یاد ببریم.
وی ادامه داد: امیدوارم این همبستگی که درباره غزه در دنیا شکل گرفته است، به پیروزی ملت مظلوم فلسطین در مقابل رژیم تا دندان مسلح اسرائیل، ختم شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: دعا می کنیم این شادی و امنیت بزرگی که در کشور ما حاکم است به دیگر کشورها نیز تسری پیدا کند و ما به زودی عید فطر را با حضور همه انسان‌های آزاده در کنار قدس، جشن بگیریم.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویان بین الملل مرکز جذب دانشجویان بین الملل دانشجویان بین الملل نو ورود ضیافت افطاری شهرداری


نظر شما :