سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۹ کد : ۲۴۹۷۳ خبر روز
تعداد بازدید:۵۲۲
سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در قالب دو کاروان دانشجویان دختر و پسر، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، سفر زیارتی سیاحتی مشهد مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در قالب دو کاروان در روزهای 15 الی 19 اسفند (پسران) و 17 الی 21 اسفند 1402 (دختران) با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. 
بر اساس این گزارش بیش از 200 نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی و فعال در کانون‌های فرهنگی دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، در این سفر حضور داشتند.
این سفر با هدف انگیزه بخشی به گروه‌های دانشجویی و ایجاد زمینه‌های هم‌افزایی میان متولیان و کنشگران فرهنگی و اجتماعی و به منظور گسترش فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فضای معنوی و زیست مومنانه و ارتقا کیفیت برنامه‌های خوابگاهی انجام شده است.
برنامه‌های ستادی شامل شرکت در گردهمایی با حضور هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه، برنامه‌های مذهبی شامل زیارت حرم مطهر به صورت گروهی، شرکت در نماز جماعت حرم مطهر، ختم قرآن تا پایان سفر، شرکت در مراسم دعای کمیل و دعای ندبه، برنامه‌های فرهنگی شامل مسابقه کتابخوانی بر مدار آفتاب، مسابقه دلنوشته «راه عاشقی»، مسابقه عکاسی «تصویر عشق» مسابقه کلیپ‌سازی «مسیر خورشید» (تجربه‌نگاری از سفر)، مسابقه «قاب طلایی» (بهترین عکس از سفر مشهد)، مسابقه کتابخوانی «سبک زندگی توحیدی»، مسابقه کوپه برتر، طراحی جدول با محتوای زندگی و احادیث امام رضا (ع)، رمز جدول از القاب امام رضا (ع) و بازدید از آرامگاه فردوسی از دیگر برنامه‌های این سفر زیارتی بود.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت فرهنگی و اجتماعی اردوی زیارتی سیاحتی


نظر شما :