معاونان کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی شدند

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۰ کد : ۲۴۹۵۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۹۷
معاونان حوزه‌های مختلف کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور رئیس دانشگاه و رئیس بسیج اساتید دانشگاه معرفی شدند.
معاونان کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی شدند

به‌گزارش روابط‌عمومی، در نشستی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه، معاونان کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی شدند.
دکتر معتمدی در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با کانون بسیج اساتید دانشگاه به منظور تحقق برنامه‌های این کانون، گفت: مهم است که تشکیلات بسیج اساتید و محوری‌ترین برنامه‌های آن مشخص شود. همچنین نیاز به برگزاری جلسات متعدد برای بررسی و پیگیری فعالیت‌های مشخص شده است.
وی با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای جذب هرچه بیشتر اعضای هیئت علمی، افزود: نکته مهم و قابل توجه این است که باید نسبت به نسل جوان، ذهنیت و مسائلی که دارند، حساس باشیم و بتوانیم به شبهات و دغدغه‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف پاسخ دهیم که این کار با کمک بسیج اساتید قابل انجام است.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیان اینکه ایجاد فضای گفت‌وگو به طور حتم سازنده است، اظهار کرد: ما مدیون انقلاب هستیم و باید با تلاش دغدغه‌زدایی کنیم از کسانی که دغدغه‌ها و شبهه‌های ذهنی دارند. بسیج اساتید باید پاسخگوی مسئله‌ها باشد. همچنین این امکان فراهم شود تا هر فردی اراده کرد بتواند وارد فضای بسیج شود و از معنویت و موهبت این فضا استفاده کند.
دکتر فاتحی نیز در این نشست ضمن آرزوی موفقیت برای معاونان کانون بسیج اساتید، به تشریح وظایف و ماموریت‌های هر معاونت پرداخت و ابراز امیدواری کرد این کانون در سال جاری منشأ فعالیت‌های مثبت بسیاری برای دانشگاه شود.
بر اساس احکام صادره، دکتر کامران شیوندی به‌عنوان معاون «بررسی و تحلیل» کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی و دکتر روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران به‌عنوان معاون «رسانه و ارتباطات» کانون بسیج اساتید این دانشگاه منصوب شدند.
همچنین دکتر ابراهیم نعیمی به‌عنوان معاون «تبیین و گفتمان سازی» و دکتر قادر پریز به عنوان معاون «فرهنگی» کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی معرفی شدند.
دکتر موسی عبداللهی و دکتر حسین اصلی‌پور نیز به ترتیب به‌عنوان معاونان «تربیت وآموزش» و «علمی و پژوهشی» این کانون منصوب شدند.
دکتر آتوسا کلانتر هرمزی به‌عنوان معاون «زنان و خانواده» و دکتر فرشته آزادی پرند به عنوان معاون «فناوری و نوآوری» این کانون معرفی شدند.
دکتر محمود مشفق معاون «بازرسی» و دکتر صمد برزویان شیرانی معاون «طرح، برنامه و مالی» کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی شدند.
همچنین دکتر محسن مطیعی به عنوان معاون «سازندگی» و دکتر مسعود فرهمندفر به عنوان معاون «نیروی انسانی» این کانون معرفی شدند.


نظر شما :