آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۳:۵۰ کد : ۲۴۹۳۵ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۲۱
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه تاکید کرد: همه کسانی که برای حفظ این نظام آسیب و رنج دیده‌اند، باید امروز نیز پای کار باشند و کمک کنند تا بتوانیم نسل جدید را نسبت به ارزش عمده‌ای که انقلاب اسلامی برای حیات بشری تولید می‌کند، آگاه کنیم.
آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، آیین تقدیر از جانبازان و ایثارگران دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست و جمعی از جانبازان و ایثارگران دانشگاه در سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر معتمدی در این آیین گفت: پیام انقلاب اسلامی یک پیام منطقی، عمیق، اثربخش و راهبردی است و به همان نسبتی که این پیام به ذهن انسان‌های خردمند و فهیم دنیا منتقل شده، به همان نسبت نیز در آن‌ ذهن‌ها تغییر و تحول ایجاد کرده است. اگر پیامی که امام برای انسان‌ها و بشریت داشت، خوب درک نشود، ممکن است ما در بیان برخی از اتفاقات و مسائلی که در جامعه می‌گذرد دچار لکنت زبان شویم. 
وی ادامه داد: نسل جوان در یک شرایطی در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کند که با تجربه نسل ما متفاوت است. به طور مثال برای این جوانان، مسائل ظاهری بسیار سوال است. همچنین برای آن‌ها این سوال ایجاد شده است که چرا نظام جمهوری اسلامی رو در روی آمریکا قرار گرفته است؟
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی افزود: اگر مسئله پیام اساسی انقلاب اسلامی درک نشود و ما نتوانیم آن را بیان کنیم، اوضاع سخت می‌شود. فهم اینکه ما چگونه باید این موارد را به نسل‌های بعدی خود منتقل کنیم، یکی از موضوعات بسیار جدی است که باید در مورد آن اندیشه و گفت‌وگو کرد. ما باید از همه ظرفیت‌های خود استفاده و راهکار ارائه کنیم.
وی با بیان اینکه بدون شک یک بال اساسی جمهوری اسلامی، مردم است، عنوان کرد:‌ قدرت اصلی جمهوری اسلامی در دل مردم است و بالاترین قدرتی که جمهوری اسلامی دارد، قدرتی است که از مردم می‌گیرد.
دکتر معتمدی تاکید کرد: همه کسانی که برای حفظ این نظام آسیب و رنج دیده‌اند، باید امروز نیز پای کار باشند و کمک کنند تا بتوانیم نسل جدید را نسبت به ارزش عمده‌ای که انقلاب اسلامی برای حیات بشری تولید می‌کند، آگاه کنیم.
وی گفت: در جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که اگر این ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، روز به روز اقتدار و عظمت این ملت و این انقلاب بیشتر خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم دانشجویان خود را از قرار گرفتن در معرض تبلیغات مسمومی که علیه انقلاب اسلامی انجام می‌شود، حفظ کنیم تا آن‌ها بتوانند ارزش و اهمیت نظام جمهوری اسلامی را درک کنند.
در پایان این آیین رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با اهدای لوح سپاس، از همراهی و همکاری جانبازان و ایثارگران دانشگاه در شرایط مختلف تقدیر کرد. 
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی روز جانباز تقدیر از جانبازان و ایثارگران


نظر شما :