درخشش دانشگاه علامه‌طباطبائی در دومین جشنواره جایزه ملی «ثریا»

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۳۶ کد : ۲۴۹۰۹ خبر روز
تعداد بازدید:۶۳۲
دانشگاه علامه‌طباطبائی‌در دومین جشنواره ملی «ثریا» موفق به ‌کسب جایزه حوزه جذب دانشجویان بین‌المللی شد.
درخشش دانشگاه علامه‌طباطبائی در دومین جشنواره جایزه ملی «ثریا»

به گزارش روابط عمومی، دومین جشنواره جایزه ملی ثریا با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احمد وحیدی وزیر کشور، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، هاشم داداش‌پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، روسای دانشگاه‌ها و مسئولان حوزه آموزش عالی در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و دانشگاه‌های برگزیده کشور در حوزه جذب دانشجویان بین‌الملل معرفی شدند.
در این جشنواره دانشگاه علامه‌طباطبائی در جمع دانشگاه‌های برتر این جشنواره قرار گرفت و به عنوان دانشگاه شایسته تقدیر در جذب دانشجویان بین المللی معرفی شد.
همچنین در این رویداد که شامل چند پنل تخصصی بود، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، ریاست نشست تخصصی با موسسات جذب، معاونان و مدیران بین‌الملل و روسای ادارات کنسولی را بر عهده داشت.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در این نشست بر ضرورت و اهمیت پذیرش دانشجویان بین‌المللی، تدوین شیوه‌نامه جامع برای جذب این دانشجویان، تقویت حوزه‌های فرهنگی و رفاهی برای تسهیل زندگی دانشجویان در ایران و توجه به صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط دانشجویان بین‌المللی تاکید کرد.
گفتنی است این جشنواره در پنج بخش تقدیر از دانشگاه‌های موفق در جذب دانشجویان بین‌المللی، تجلیل از برترین‌ها در امور دانشجویان بین‌المللی، همایش الگوها و سازوکارهای اجرایی جذب دانشجویان بین‌المللی در ایران و بخش نمایشگاهی ویژه جشنواره برگزار شد. همچنین علاوه بر تقدیر از برترین دانشگاه‌ها در حوزه دانشجویان بین‌المللی از برترین اداره امور بین‌المللی، برترین اداره امور کنسولی، برترین مؤسسه جذب دانشجویان بین‌المللی، برترین تارنمای اطلاع‌رسانی و برترین مرکز آزفا نیز تقدیر شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره ثریا جذب دانشجویان بین الملل مرکز امور دانشجویان بین الملل وزارت علوم


نظر شما :