در دانشگاه علامه‌طباطبائی افتتاح شد؛

نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۷ کد : ۲۴۸۴۲ خبر روز
تعداد بازدید:۵۸۴
نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی با همکاری دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در مسجد امام علی (ع) افتتاح شد.
نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان

به گزارش روابط عمومی، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان با حضور دکتر امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان، روسای دانشکده‌ها و دانشجویان در شبستان مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با همکاری دفتر مشاوره سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شده است، تولیدات فروشگاهی را در زمینه پوشاک، صنایع دستی، غذا و نوشیدنی، محصولات کشاورزی، شیرینی و خشکبار و ... تا 16 اسفندماه سال جاری از ساعت 10 تا 16 به متقاضیان عرضه می‌شود.
دکتر معتمدی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: امیدوارم نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی پرنیان مرد استقبال دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه قرار گیرد و از این ظرفیت برای خود و خانواده استفاده کنند. دانشجویان و کارکنان از حمایت‌های ما برخوردار می‌شوند تا بتوانند با سهولت بیشتری، اقلامی که نیاز دارند را خریداری کنند. 
حجت‌الاسلام اکبری اقدم نیز بیان کرد: نمایشگاه پرنیان به سبک زندگی اسلامی ایرانی اعم از پوشش، تغذیه و مواردی که در سبک زندگی اسلامی ایرانی تعریف می‌شود، پرداخته است. این نمایشگاه تا پایان هفته دایر است و به نسبت استقبال دانشجویان و کارکنان تمدید می‌شود.
دکتر نعیمی نیز گفت: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا خدماتی در حوزه پوشش به دانشجویان ارائه شود. علاوه بر آن رویدادهای مسئله محوری در حوزه‌های سلامت جسمانی، روانی، معنوی و اجتماعی با حضور استادان در کارگاه‌های این رویداد برگزار می‌شود تا ذهنیت روشنی در دانشجویان که منشا رفتارهای سالم مبتنی بر مولفه‌‌های سبک زندگی سالم باشد را ایجاد کند. 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی نمایشگاه پرنیان نهاد رهبری دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دفتر مشاوره و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان


نظر شما :