بخش قرآنی دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید سید مرتضی آوینی در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۹:۲۱ کد : ۲۴۸۲۹ خبر روز
تعداد بازدید:۳۴۰
دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید سید مرتضی آوینی و سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علامه‌طباطبائی به همت دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
بخش قرآنی دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید سید مرتضی آوینی در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دومین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید سید مرتضی آوینی و سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علامه‌طباطبائی در بخش قرآنی شامل قرائت تحقیق و ترتیل و اذان در دو بخش خواهران و برادران، 8 اسفندماه 1402 به صورت حضوری در تالار گفتگوی معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.
بخش قرآنی این جشنواره به همت دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، زینب حبیب الله زاده، رئیس ستاد شاهد و ایثارگر و داوران برتر ملی محمدحسین سعیدیان، حبیب صداقت، مرجان نیاورانی و ندا مرادی برگزار شد.
بر اساس این گزارش مسابقات رشته‌های حفظ قرآن کریم به صورت کتبی و مجازی، 29 فروردین ماه 1403 و رشته‌های بخش معارفی به صورت کتبی و مجازی 26 تا 28 فروردین ماه 1403 برگزار می‌شود.
دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره به آدرس https://isar.atu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشنواره قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی امور شاهد و ایثارگر جشنواره شهید آوینی


نظر شما :