دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰ کد : ۲۴۸۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۳۴۰
دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی در راستای توانمندسازی محرومان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش روابط عمومی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علامه‌طباطبائی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی در راستای توانمندسازی محرومان، با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امضا شد.
این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش ارتباط همکاری، همفکری، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی دو طرف و بهره‌گیری از آن‌ها با هدف توسعه دانش، مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با فقر، محرومتی‌زدایی و توانمندسازی به امضا رسیده است.
همکاری در توانمندسازی محرومان در چارچوب مفاد اساسنامه دو طرف و در چارچوب این تفاهم‌نامه، همکاری در توسعه دانش و مطالعات و پژوهش‌های مرتبط با فقر، محرومیت زدایی و توانمندسازی، مشارکت و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای تخصصی، مشارکت و همکاری در تعریف و اجرای دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی، تبادل نظر و همکاری در زمینه آموزش‌های مجازی، تهیه محتوای الکترونیکی و بسته‌های آموزشی، همکاری در زمینه مدیریت دانش و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های امداد امام (ره)، بهره‌مندی از کتب، نشریات و پژوهش‌های مرتبط با موضوع فعالیت امداد امام (ره) و تبادل اطلاعات و استفاده از منابع اطلاعاتی دوطرف در چارچوب قوانین و مقررات دو طرف برخی از محورهای همکاری در این تفاهم‌نامه است.
هم‌افزایی حداکثری مراکز نیکوکاری دانشگاه با کمیته امداد در ارائه خدمت به دانشجویان نیازمند واجد شرایط و اجرای اردوهای جهادی مشترک نیز در این تفاهم‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.
کمیته امداد در قالب این تفاهم‌نامه متعهد شد از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در خصوص مسائل مرتبط با این نهاد، حمایت کند. همچنین تورهای بازدید دانشجویان و استادان از مناطق محروم و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر موارد پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال دارای اعتبار است. در پایان این دوره و در صورت توافق دو طرف، قابل تمدید خواهد بود.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی کمیته امداد تفاهم نامه همکاری عبدالله معتمدی سیدمرتضی بختیاری


نظر شما :