دعوت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۳ کد : ۲۴۷۶۴ خبر روز
تعداد بازدید:۳۱۹۳
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.
دعوت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه 1402 دعوت کرد.
دکتر معتمدی با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم. 
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی شرکت در انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی عبدالله معتمدی مجلس خبرگان رهبری


نظر شما :