تقدیر امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۳ کد : ۲۴۷۲۶ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۰۹
آیین پایانی نخستین جشنواره «معروف» با حضور امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، وزیر دادگستری، دبیر ستاد امر به معروف کشور و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار و در این آیین از دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شد.
تقدیر امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط‌عمومی، مراسم پایانی نخستین جشنواره هنری ادبی «معروف» با حضور حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعۀ موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری، محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف کشور و جمعی از مسئولان کشوری در تالار وحدت برگزار و طی آن از سامان خدایاری، دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شد.
در ابتدای این مراسم، دبیر ستاد امر به ‌معروف، ضمن تشریح روند برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: آنچه که ما را بر این داشت تا چنین رویداد هنری را برگزار کنیم، توجه به مقولۀ امر به معروف است.
وی با تاکید بر اینکه امر به معروف یک امر عقلی است، عنوان کرد: امر به معروف مبنای حاکمیت درست و تعالی جامعه و خانواده است.
دبیر ستاد امر به‌معروف زبان هنر را یک امر مهم و تاثیرگذار در عالم اطلاع‌رسانی دانست و افزود: معروف یعنی نسبت به پیرامون و جامعه بی‌تفاوت نباشیم و این مبنای دینی ما است. 
در بخش دیگر این مراسم، رحیمی وزیر دادگستری، استمرار در برگزاری دوره‌های بعدی جشنواره را ضروری دانست و گفت: دولت از این جشنواره حمایت خواهد کرد. بنابراین باید دوره‌های بعدی آن را برگزار کرد چرا که لازمۀ تاثیرگذاری جشنواره استمرار است.
در ادامۀ این مراسم از بین 6 هزار اثر ارسالی، برگزیدگان بخش‌های 9گانۀ فیلم، هنرهای آوایی، شعر، کتاب، پژوهش، هنرهای تجسمی و هوش مصنوعی مورد تجلیل قرار گرفتند.
خدایاری دانشجوی مقطع دکتری علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی موفق شد در بخش هنرهای تجسمی، «رتبۀ دوم» مجموعه عکس و همچنین عنوان «شایستۀ تقدیر» بخش مجموعه عکس را کسب کند.
در پایان این مراسم با اهدای دیپلم افتخار، تندیس، نشان ویژۀ جشنواره و جایزۀ نقدی از این فعال دانشجویی تقدیر شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی سامان خدایاری جشنواره هنری ادبی معروف ستاد امر به معروف


نظر شما :