رئیس جمهور:

۶۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان ساخته می‌شود

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۶ کد : ۲۴۶۴۵ خبر روز
تعداد بازدید:۷۸۲
رئیس جمهور در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد گفت: در ۱۵۰۰ هکتار زمینی که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی و واحدهای مسکونی اعضای هیئت علمی در کشور آماده شده است، نزدیک به ۶۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود.
۶۰ هزار واحد مسکونی برای دانشگاهیان ساخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 59 هزار و 500 واحد مسکونی برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های دولتی و آزاد گفت: مسئله مسکن برای استادان و خوابگاه‌های متاهلی برای دانشجویان، یکی از دغدغه‌های دولت بوده است که با تلاش وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس دانشگاه آزاد، همه استانداران و وزارت کشور، امروز این دغدغه در حال برطرف شدن است.
رئیس جمهور افزود: در جهت رفع این مشکل و دغدغه کمبود خوابگاه‌های متاهلی و یا نداشتن مسکن اعضای هیئت علمی که باید آرامش داشته باشند برای انجام کارهای علمی، گامی برداشته شده است. در 1500 هکتار زمینی که برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی و واحدهای مسکونی اعضای هیئت علمی در کشور آماده شده است، حدود 60 هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود و امیدوارم این کار بزرگ با همت همه به نتیجه برسد.
دکتر رئیسی با تاکید بر اینکه ما در استان‌ها کم ظرفیت نداریم تا بتوانیم مسکن این قشر پر تلاش و دلسوز حل کنیم، افزود: وجود خوابگاه‌های متاهلی یکی از زمینه‌های خوبی است که می‌تواند به دانشجویان برای ادامه تحصیل آرامش دهد. 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی احداث مسکن اعضای هیئت علمی مسکن کارکنان کلنگ زنی رئیس جمهور


نظر شما :