گزارش تصویری؛

پنجمین بازدید دانش‌آموزی از پردیس مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۵ کد : ۲۴۵۳۹ خبر روز
تعداد بازدید:۵۸۲
جمعی از دانش‌آموزان نخبه دبیرستان‌های دخترانه «فرهنگ»، امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ از پردیس مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی بازدیدکردند.
پنجمین بازدید دانش‌آموزی از پردیس مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط‌عمومی، باشگاه دانش‌آموزشی شهید قائمی دانشگاه علامه‌طباطبائی امروز 18 بهمن ماه 1402 میزبان 80 نفر از دانش‌آموزان نخبه دبیرستان‌های دخترانه «فرهنگ» منطقه‌های یک دو تهران بود.
دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حسن رشیدی، رئیس دانشکده آمار، ریاضی و رایانه، دکتر محسن حبیبی، رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، دکتر علی‌اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات، دکتر حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و دکتر مهدی خانجانی، مدیر خدمات آموزشی با حضور در جمع دانش‌آموزان درخصوص ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی معاونت‌ها و دانشکده‌ها سخن گفتند.
هدف از این بازدید که به همت معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی انجام شد؛ آشنایی با امکانات آموزشی و پژوهشی و ظرفیت‌های دانشگاه و ایجاد انگیزه برای ادامه تحصیل در سطوح دانشگاهی و انتخاب دانشگاه به عنوان یکی از اولویت‌های تحصیل بود.
در این بازدید دانش‌آموزان با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه، از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، آزمایشگاه علوم روان‌شناختی، موزه و دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی بازدید کردند و با قابلیت‌‌ها، ظرفیت‌های رشته‌های علوم انسانی در مقطع کارشناسی دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان بزرگترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور آشنا شدند.
دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند برای آگاهی از خبرهای باشگاه دانش‌آموزی شهید قائمی دانشگاه علامه‌طباطبائی به آدرس https://stclub.atu.ac.ir/fa مراجعه کنند.
گفتنی است باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه علامه‌طباطبائی به منظور معرفی و آشنایی دانش‌آموزان مدارس نمونه علوم انسانی کشور با قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و رشته‌های علوم انسانی در مقطع کارشناسی، 7 آذرماه 1402 به همت معاون آموزشی راه‌اندازی شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت آموزشی بازدید دانش آموزی باشگاه دانش آموزی


نظر شما :