به همت معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه انجام شد؛

آماده‌سازی زمین پروژه مسکن کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۱ کد : ۲۴۵۰۷ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۶۶
عملیات آماده‌سازی، تسطیح و خیابان‌کشی زمین پروژه مسکن کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی با تلاش مدیریت فنی و عمرانی دانشگاه و با همکاری بنیاد مسکن استان البرز انجام شد.
آماده‌سازی زمین پروژه مسکن کارکنان دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تفاهم‌نامه‌های بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت راه و شهرسازی و نیز تفاهم‌نامه امضا شده بین دانشگاه علامه‌طباطبائی و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، مقدمات لازم جهت کلنگ‌زنی پروژه ساخت مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه در زمین 10 هکتاری مرکز چاپ گوهردشت کرج، در بهمن ماه توسط مدیریت فنی و عمرانی دانشگاه انجام شد.
پروژه 1322 واحدی مسکن کارکنان دانشگاه در زمینی به مساحت 10 هکتار با مساحت مسکونی 7/4 هکتار و خدمات 8/2 هکتار با متراژ واحدهای 70 تا 130 مترمربع ساخته خواهد شد. در این پروژه علاوه بر کاربری مسکونی، کاربری‌های تجاری، خدماتی، آموزشی، ورزشی، مذهبی، فرهنگی، درمانی، پارک و فضای سبز، تأسیسات و تجهیزات شهری و شبکه‌های ارتباطی پیش‌بینی شده است.
به همین منظور عملیات آماده‌سازی، تسطیح و خیابان‌کشی زمین مورد نظر با تلاش مدیریت فنی و عمرانی دانشگاه و با همکاری بنیاد مسکن استان البرز در روزهای گذشته، جهت کلنگ‌زنی پروژه، انجام شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت توسعه و مدیریت منابع کلنگ زنی استان البرز مسکن کارکنان وزارت علوم وزارت راه و شهرسازی


نظر شما :