بر اساس نتایج ارزیابی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جمع ۱۰ دانشگاه برگزیده کشور در حوزه خدمات دانشجویی قرار گرفت

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۷ کد : ۲۴۵۰۳ خبر روز
تعداد بازدید:۶۰۸
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اعلام نتایج ارزیابی خدمات دانشجویی دانشگاه‌ها، مراکز برتر و شایسته تقدیر کشور در حوزه خدمات دانشجویی را معرفی کرد.
دانشگاه علامه‌طباطبائی در جمع ۱۰ دانشگاه برگزیده کشور در حوزه خدمات دانشجویی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و همزمان با ایام الله دهه فجر، از دانشگاه‌های برتر که در فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی از سوی دفتر نظارت و ارزیابی سازمان امور دانشجویان، انتخاب شده بودند، تقدیر به عمل آمد. بر اساس ارزیابی انجام شده، دانشگاه علامه‌طباطبائی در بین 10 دانشگاه برگزیده کشور قرار گرفت. 
در این ارزیابی دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، الزهرا(س) و خوارزمی به عنوان دانشگاه‌های برتر و دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، ارومیه، اصفهان، بیرجند، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد نیز به عنوان دانشگاه‌های شایسته تقدیر انتخاب شدند.
همچنین کارنامه عملکرد دانشگاه‌ها به آن‌ها منعکس شده و دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای ارتقای کیفیت خدمات خود برنامه‌ریزی کنند. این ارزیابی برای سال‌ تحصیلی 1402-1401 نیز از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تلاش می‌شود از نتایج آن برای سطح‌بندی دانشگاه‌ها در زمینه ارائه خدمات دانشجویی استفاده شود.
معیارها و شاخص‌های ارزیابی در سه مولفه درون‌داد، برون‌داد و پیامد تنظیم شده است و بسترسازی جهت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره‌وری، سطح‌بندی دانشگاه‌ها از نظر خدمات، تقویت زمینه‌های پاسخگویی دانشگاه‌ها به ذینفعان از اهداف این ارزیابی است.


 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معاونت دانشجویی خدمات دانشجویی دانشگاه برگزیده سازمان امور دانشجویان ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


نظر شما :