مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد:

کسب رتبه الف توسط پژوهشنامه «معارف قرآنی»

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۴۴۴۷ خبر روز
تعداد بازدید:۳۵۹
بر اساس ارزیابی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشنامه «معارف قرآنی» دانشگاه علامه‌طباطبائی رتبه «الف» را کسب کرد.
کسب رتبه الف توسط پژوهشنامه «معارف قرآنی»

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد شرفی، مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی از کسب رتبه «الف» توسط پژوهشنامه «معارف قرآنی» در ارزیابی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: با همت و پیگیری سردبیر نشریه و معاونت پژوهشی دانشگاه رتبه نشریه یادشده به رتبه برتر (الف) ارتقا یافت. با پیوستن این نشریه به نشریات دارای رتبه الف، تعداد نشریات رتبه الف دانشگاه علامه‌طباطبائی به 19 نشریه ارتقا یافت.
وی همچنین از کسب رتبه «ب» توسط فصلنامه «پژوهش‌های رهبری آموزشی» از نشریات علمی دانشگاه در ارزیابی اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: با همت و تلاش عوامل نشریه، این موفقیت برای نشریات دانشگاه علامه‌طباطبائی رقم خورد.

دکتر شرفی در ادامه بیان کرد: در یک سال اخیر علاوه بر دو نشریه گفته شده، سه عنوان نشریه «فناوری آموزش و یادگیری»، «Data Science and Modeling» و «Mathematics and Modeling in Finance» نیز وارد فرایند ارزیابی شده و موفق به کسب رتبه شده‌اند. با پیوستن این نشریه به نشریات دارای رتبه مصوب، تعداد نشریات دارای رتبه به 38 نشریه ارتقا یافت.
وی ضمن تبریک و قدردانی از مدیران مسئول، سردبیران، اعضا هیئت تحریریه و کارشناسان نشریاتی که درکسب این موفقیت‌های مهم نقش داشته‌اند تاکید کرد: این موفقیت‌ها نشان‌دهنده استانداردهای بالا و کیفیت عالی مقالات، مطالعات و پژوهش‌های منتشر شده در این نشریات و تعهد معاونت پژوهشی به ارائه محتوای معتبر و مفید برای جامعه علمی و پژوهشگران کشور است.
مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی تصریح کرد: امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده و گام‌های برداشته شده در مسیر افزایش کیفیت علمی و بین‌المللی شدن نشریات، در آینده شاهد نمایه‌شدن نشریات علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی در معتبرترین پایگاه‌های بین‌المللی باشیم.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی نشریات رتبه الف معاونت پژوهشی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پژوهشنامه معارف قرآنی پژوهش های رهبری آموزشی


نظر شما :