در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد؛

آیین ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز مرد و پدر

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۰ کد : ۲۴۳۸۱ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۱۱
آیین ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز مرد و روز پدر ویژه اعضای اداری به همت بسیج کارمندان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه برگزار شد.
آیین ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز مرد و پدر

به گزارش روابط عمومی، آیین ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز مرد و پدر، ویژه اعضای اداری دانشگاه علامه‌طباطبائی، با حضور حجت‌الاسلام صادق اکبری اقدم، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر حامد اسدی، رئیس حراست و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه، به همت بسیج کارمندان و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه برگزار شد. 
حجت‌الاسلام اکبری اقدم در این آیین با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد، گفت: ماه رجب، ماه غفران و طلب مغفرت و  فرصت بی‌نظیری است که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده است. همه ما نیاز داریم تا در حوزه های مختلف از خداوند مدد بگیریم و این ماه همان فرصت است.
وی با اشاره به ویژگی‌های حضرت علی (ع)، افزود: بر اساس روایتی، پیامبر اکرم (ص) خطاب به عمار فرمودن: «همیشه توجهت به علی باشد و بدان اگر علی در مسیری است، آن مسیر درست است». ما نیز باید تلاش کنیم تا در مسیر مولای متقیان، علی (ع) حرکت کنیم چرا که اگر به دنبال انسان کامل هستیم، آن انسان کامل، حضرت علی (ع) است.
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه برگزاری محافل بانشاط و معنوی فرصت مغتنمی است که به راحتی فراهم نمی‌شود، افزود: توصیه ائمه این است که افراد ایمانی دور هم جمع شوند و این جمع شدن‌ها ضرورت دارد.
در ادامه دکتر وفایی نیز با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، گفت: ذکر علی عبادت است به این دلیل که دارنده صفات الهی است.
وی با بیان اینکه ویژگی‌های انسان یا ذاتی است یا اکتسابی، گفت: مولا علی (ع) همه ویژگی‌ها را با هم دارد. از خداوند می‌خواهیم که این محافل را زمینه بالندگی معنوی قلب‌های ما و ارادت‌های راستین ما به علی (ع) و خاندان عصمت و طهارت قرار دهد و ما را در این دنیا که گذرگاهی بیش نیست، رستگار کند. امیدوارم خداوند توفیق دهد تا ما رهرو و شیعه راستین حضرت علی (ع) باشیم.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی ولادت حضرت علی روز مرد روز پدر معاونت توسعه و مدیریت منابع بسیج کارمندان نهاد رهبری دانشگاه


نظر شما :