در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی سال ۱۴۰۲ انجام شد؛

تقدیر از عضو جوان هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۷ کد : ۲۴۳۴۵ خبر روز
تعداد بازدید:۳۸۵۵
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.
تقدیر از عضو جوان هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدحسن یادگاری، عضو هیئت علمی گروه مطالعات ارتباطی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، در بخش «ارتباطات و رسانه» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی سال 1402 مورد تقدیر محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
دکتر یادگاری با اثر «سوادبازی: شناخت قواعد بومی سواد بازی‌های رایانه‌ای» در جمع برگزیدگان این جایزه بین‌المللی قرارگرفت.
در این دوره از جشنواره، بیش از ۳هزار اثر به دبیرخانه ارسال و بیش از صد اثر پژوهشی نیز از کشورهایی همچون اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، چین، آلمان، روسیه، مصر، عراق، تونس، اندونزی و ... دریافت شد. برگزیدگان این جشنواره در پنج محور «فرهنگ»، «رسانه و ارتباطات»، «پژوهش‌های دینی و اسلامی» و «فناوری‌های جدید» و «آینده‌نگاری فرهنگی» معرفی شدند.
کتاب سواد بازی، بازی را ذیل رسانه‌های جدید در نظر می‌گیرد و بر اهمیت سواد بازی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای تاکید می‌کند. مسئله‌ای که افراد بسیاری از جمله خانواده‌ها با آن درگیر هستند. پژوهش‌های این کتاب نتیجه می‌گیرد که در حوزه بازی‌های رایانه‌ای به رویکردهای جدیدتری برای سواد رسانه‌ای نیاز داریم.

عکس‌ها از: https://www.ibna.ir

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی محمدحسن یادگاری جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی شانزدهمین جشنواره سواد بازی


نظر شما :