راه اندازی نسخه اولیه سامانه پشتیبانی آنلاین دانشگاه (سپاد) در مرکز فناوری اطلاعات
نسخه اولیه این سامانه به آدرس sepad.atu.ac.ir جهت ثبت درخواست و رفع مشکلات احتمالی حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه به صورت آنلاین هم اکنون در دسترس کاربران دانشگاه علامه طباطبائی می باشد بدیهی است از این پس کلیه درخواست های پشتیبانی سرویس های فناوری اطلاعات توسط کاربران می بایست از طریق این سامانه ثبت و پیگیری شود.
از مهم ترین قابلیت های این سامانه می توان به امکان درج و پیگیری درخواست کاربران این حوزه اشاره کرد، به طوری که هرگونه درخواست در این سامانه در زمان و تاریخ مشخص ثبت می شود و سپس درخواست به سیستم آنلاین مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات ارسال و در لیست پیگیری قرار می گیرد.
کارشناسان مرکز با استفاده از این سیستم و بررسی سیستم مانیتورینگ هوشمند شبکه دانشگاه، درخواست های ارسالی را به صورت آنلاین و لحضه به لحظه مورد بررسی قرار داده و سپس نتیجه عملیات برای کاربران ارسال می شود.
نظر شما :