گزارش تصویری؛

آیین پایانی نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۸ کد : ۲۴۳۰۲ خبر روز
تعداد بازدید:۵۷۱
آیین پایانی نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور‌» در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
آیین پایانی نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، آیین پایانی نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور‌» با حضور دکتر روح‌الله رازینی، رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر احمد فاضل‌زاده، رئیس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و مدیران مراکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌های سراسر کشور، عصر چهارشنبه به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سالن آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
این اجلاس با سه هدف اصلی «تقویت گفتمان بهره‌وری در نظام آموزش عالی کشور»، «توجه به نقش وزارت علوم در بهره‌وری کشور» و «توانمندسازی همکاران در شبکه بهره‌وری آموزش عالی» برگزار شد.
رونمایی از سند نظام ارتقای بهره‌وری آموزش عالی، پژوهش و فناوری (ناب)، امضای پنج تفاهم‌نامه میان دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، علم و صنعت، تربیت مدرس و شهید بهشتی به عنوان دانشگاه معین با دستگاه‌های اجرایی، رونمایی از پروژه‌های بهره‌وری در سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان) و برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی حوزه بهره‌وری از جمله برنامه‌های این اجلاس دو روزه بود.
بر این اساس با هدف بهبود بهره‌وری، دانشگاه علامه‌طباطبائی با وزارت اقتصاد و دارایی، دانشگاه تهران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علم و صنعت با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دانشگاه شهید بهشتی با وزارت نیرو و دانشگاه تربیت مدرس با وزارت جهاد کشاورزی توسط روسای دانشگاه‌ها و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
گفتنی است این اجلاس با هدف استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی 26 و 27 دی ماه سال جاری با مشارکت سازمان ملی بهره‌وری ایران و به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی آیین پایانی اجلاس اجلاس بهره وری در آموزش عالی دانشگاه معین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری


نظر شما :