با امضای تفاهم‌نامه؛

دانشگاه علامه‌طباطبائی معین وزارت اقتصاد و دارایی شد

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰ کد : ۲۴۲۹۰ خبر روز
تعداد بازدید:۷۱۶
در نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم، تحقیقات و فناوری با امضای تفاهم‌نامه، پنج دانشگاه اصلی کشور به عنوان معین پنج وزارتخانه در زمینه بهره‌وری مشغول به فعالیت شدند که در این بین دانشگاه علامه‌طباطبائی، معین وزارت اقتصاد و دارایی شده است.
دانشگاه علامه‌طباطبائی معین وزارت اقتصاد و دارایی شد

به گزارش روابط عمومی، در نخستین اجلاس بهره‌وری علوم، تحقیقات و فناوری که از امروز در دانشگاه علامه‌طباطبائی آغاز به کار کرد، تفاهم‌نامه معین بهره‌وری بین پنج دانشگاه اصلی کشور و پنج دستگاه اجرایی منعقد شد که بر این اساس دانشگاه علامه‌طباطبائی معین وزارت اقتصاد و دارایی شد.
براساس این تفاهم‌نامه اعضای هیئت علمی و به طور کلی دانشگاهیان دانشگاه علامه‌طباطبائی امور مطالعات سیستمی، مطالعات فرایندها و ارائه شیوه‌نامه‌های اجرایی آموزشی برای وزارت اقتصاد و دارایی را انجام می‌دهند.

همچنین با امضای تفاهم‌نامه‌های جداگانه، دانشگاه تهران معین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علم و صنعت معین وزارت ارتباطات، دانشگاه تربیت مدرس معین وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه شهید بهشتی معین وزارت نیرو شدند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی تفاهم نامه همکاری معین وزارت اقتصاد وزارت اقتصاد و دارای اجلاس بهره وری در آموزش عالی


نظر شما :