نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۴۲۶۷ خبر روز
تعداد بازدید:۶۳۴
نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم تحقیقات و فناوری ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود.
نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، نخستین اجلاس بهره‌وری در علوم تحقیقات و فناوری، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۶ و ۲۷ دی‌ماه) با حضور ورزیر علوم تحقیقات و فناوری (عتف)، با شعار «دانشگاه نقش‌آفرین، ایران بهره‌ور»در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش سه هدف اصلی «تقویت گفتمان بهره‌وری در نظام آموزش عالی کشور»، «توجه به نقش وزارت علوم در بهره‌وری کشور» و «توانمندسازی همکاران در شبکه بهره‌وری آموزش عالی» در این اجلاس پیگیری می‌شود.
همچنین در راستای هدف اول موضوع «سند نظام ارتقای بهره‌وری عتف» و یا «ناب» تدوین شده است، سندی که تلاش می‌کند نقشه راه بهره‌وری را مورد توجه قرار دهد، روز اجلاس رونمایی می‌شود.
برای هدف دوم با توجه به اینکه الزام قانونی نیز دارد، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه معین پیش‌بینی شده است که به صورت ‌نمادین ۵ دانشگاه اصلی کشور با ۵ دستگاه، تفاهم‌نامه معین بهره‌وری امضا می‌کنند و از نظر بهره‌وری دستگاه‌ها را پوشش می‌دهند.

 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی اجلاس بهره وری در آموزش عالی وزارت علوم دانشگاه نقش آفرین ایران بهره ور


نظر شما :