بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۲۴۱۷۵ خبر روز
تعداد بازدید:۴۷۰
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه‌طباطبائی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علامه‌طباطبائی در پی اقدام تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و  شهید و زخمی شدن تعدادی از هموطنان بی‌گناه و زائران مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با محکوم کردن این جنایت بزدلانه، بیانیه‌ای صادر کرد.
بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (احزاب، 23)

«سفاکان کوردل نمی‌دانند شهادت، حیاتی دوباره است...
این‌بار دست استکبار جهانی و رژیم جعلی و آدم‌کش صهیونیستی در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خون مردم بیگناه که برای زیارت سردار دل‌ها، به کرمان آمده بودند، آغشته شد و در انفجار تروریستی، مردم بی‌گناه اعم از کودکان، زنان و مردان را مظلومانه و بی‌دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.
بی‌شک چنین حرکت‌های شقاوت‌آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است .
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علامه‌طباطبائی این فاجعه دردناک را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های جانباختگان عزیز این حمله ددمنشانه و تروریستی، اعلام می‌دارد: همچنانکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند؛ بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند.
امروز ما و به تعبیر حاج قاسم، ملت امام حسین (ع) با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و مکتب شهید سفر کرده، راسخ‌تر از همیشه به مسیر تعالی و رشد خود ادامه داده و در راه اعتلای ایرانی اسلامی به پیش می‌رویم.
شهید سلیمانی بخشی جداناپذیر از قلب‌هاست و هر روز عزیزتر از دیروز است و مکتب او چراغ راهی برای شکست راهبردی رژیم‌های تروریستی است، مقبولیت و محبوبیت او در بین اقشار مختلف جامعه و ملت عزیز ایران و جوانان آزادی‌خواه و مجاهد دیگر کشورها، نوید ظفری بزرگ برای جبهه مقاومت اسلامی و بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان دنیاست.
شهید سلیمانی نماد مقاومت بود. حمله ددمنشانه در محدوده گلزار شهدای کرمان، وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام خواهد بخشید و هیچ‌گاه دشمنان این مرز و بوم و ایادی آن‌ها به اهداف پلید خود نخواهند رسید.
رژیم صهیونیستی، آمریکا، اسرائیل و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه ایران در این حادثه ناگوار آلوده است، بداند که وعده خدا حق است و خیلی زود تقاص خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه این حادثه را پس خواهد داد.
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن محکومیت جنایت کوردلانه در گلزار شهدای کرمان و با استناد به پیام صریح رهبر معظم انقلاب (دام ظله) که: «جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود» اعلام می‌دارد: دشمنان بدانند که این فاجعه‌آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت، باذن‌الله شناسایی، دستگیری و مجازات سریع مباشران، عاملان و آمران این جنایت را از مسئولان امر مطالبه دارد.
به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان می‌گوییم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و با ولایت مطلقه فقیه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) عهد و پیمان می‌بندیم که دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می‌کنیم».

 

                                                                                                                            «و العاقبه للمتقین»
                                                                                                                                1402/10/13
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دفتر نهاد رهبری حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان محکومیت حادثه تروریستی


نظر شما :