پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۸ کد : ۲۴۱۶۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۳۶
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه را تسلیت گفت.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش روابط عمومی، در پیام تسلیت دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه در جنایت تروریستی کرمان، آمده است:

 

به نام خدا

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

«آنگاه که پیام انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادگی را در کام ملت‌های مستضعف قرارداد، استکبار جهانی در تلاش برآمد تا با سرنگون کردن جمهوری اسلامی ایران مانع از استقرار جمهوری اسلامی و انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها شود. آنچه می‌توانستند انجام دادند و آنچه اتفاق افتاد قدرت روزافزون و غیر قابل باور جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بود.
پیروزی ایران اسلامی در تمام صحنه‌های جنگ داخلی و خارجی، مقابله با داعش با فرماندهی شهید بزرگوار شهید سلیمانی که منجر به نابودی داعش و شکل‌گیری ارتش بین‌المللی اسلامی شد، اعتماد به نفس نیروهای مقاومت را تا آنجا بالا برد که ارتش اسرائیل در مقابل حزب‌الله لبنان، ارتش سعودی - آمریکایی در مقابل انصارالله یمن و بار دیگر ارتش اسرائیل در مقابل حماس شکست سختی را تجربه کردند.
اینک که حماسه طوفان‌الاقصی در آستانه پیروزی همه جانبه سیاسی، نظامی و امنیتی است؛ رژیم درمانده صهیونیستی و ایادی آن‌ها کشتار انسان‌های بی‌گناه را از غزه به ایران کشانده‌اند و قصد دارند با این گونه اقدامات ضمن پنهان کردن شکست خود از یک گروه کوچک اما مصمم و شهادت‌طلب در غزه، دامنه جنگ را گسترش داده شاید بتوانند شکست و ناتوانی خود را به نحو دیگری توجیه کنند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنانمان به مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران به ویژه استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه؛ از خداوند منان برای شهدا علو درجات، برای مجروحان طلب سلامت و عافیت و برای خانواده‌های محترم شهدا صبر و اجر مسئلت دارم.
لازم است همه ما با حفظ هوشیاری و استمرار روحیه شهادت‌طلبی که ضامن حیات و پیروزی جبهه انقلاب و مقاومت بوده است در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نقشه دشمنان را برای ایجاد تفرقه و برهم زدن اتحاد ملت ایران برملا و خنثی کرده تا انشاالله به زودی شاهد شکست توطئه‌های استکباری و پیروزی قاطع جبهه مقاومت باشیم».   

 

                                                                                                                                           عبدالله معتمدی
                                                                                                                                 رئیس دانشگاه علامه طباطبائی
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی عبدالله معتمدی پیام تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان کرمان


نظر شما :