رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران:

پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در میان پارساهای مورد استقبال پژوهشگران کشور قرار گرفت

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۸ کد : ۲۴۱۶۰ خبر روز
تعداد بازدید:۵۵۰
رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: بر اساس آمارهای موجود در پایگاه اطلاعات علمی ایران «گنج»، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در میان پارساهای مورد استقبال پژوهشگران کشور قرار گرفت.
پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در میان پارساهای مورد استقبال پژوهشگران کشور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد حسن‌زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در نامه‌ای خطاب به دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، برای استقبال از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های ثبت شده این دانشگاه در پایگاه علمی این مرکز(ایرانداک) قدردانی کرد.
دکتر حسن‌زاده در این نامه عنوان کرد: «پایگاه‌های علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) ثمره تلاش، مشارکت و تجلی فعالیت‌های جامعه علمی است که زمینه را برای رشد و بالندگی علم و فناوری کشور فراهم می‌آورد و بر طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، ایرانداک مسئولیت ثبت، تایید و همانند جویی پارساها را برعهده دارد. 
بر پایه آمارهای موجود در پایگاه اطلاعات علمی ایران «گنج»، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه علامه طباطبائی در سال تحصیلی 1402-1401در میان پارساهای موجود، مورد استقبال پژوهشگران قرار گرفته است. از این رو، ضمن تبریک این موفقیت، از همکاری مناسب در اجرای قانون و اشاعه اطلاعات علمی سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم شاهد موفقیت بیش از پیش آن دانشگاه محترم در عرصه نوآوری و شکوفایی علمی باشیم».


 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی عبدالله معتمدی ایرانداک محمد حسن‌زاده پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران


نظر شما :