بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت شهادت سید رضی موسوی

۰۹ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۹ کد : ۲۴۰۸۲ خبر روز
تعداد بازدید:۵۶۶
بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه، از مسئولان خواست پاسخی دندان‌شکن به رژیم در حال اضمحلال اسرائیل دهند. 
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت شهادت سید رضی موسوی

به گزارش روابط عمومی، بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیانیه‌ای ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه، از مسئولان خواست پاسخی دندان‌شکن به رژیم در حال اضمحلال اسرائیل دهند.

در این بیانیه آمده است:

به نام خدا
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿الأحزاب: ۲۳﴾

«شهادت هنر مردان خداست، کسانی که عمری را در گمنامی در راه خدا جهاد کردند تا پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و برقرار بماند. از آسایش خود و خانواده خود گذشتند تا ایرانیان در کنار خانواده‌هایشان با آرامش زندگی کنند. در آن سوی مرزها با دشمنان آب و خاک و فرهنگ و دشمنان  هویت ایران اسلامی و خاصه با رژیم جعلی اسرائیل کارزار کردند تا آن‌چه بر سر غزه مظلوم آمد بر سر ایران مقتدر نیاید. این شهدا، برای پیروی از امام و رهبری و برای برپایی احکام اسلام رفتند و شهید شدند و کاری حسینی کردند و ما باید کاری کنیم تا احکام الهی که در راس آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و اطاعت از رهبری است، پیاده شود. در برخی تعابیر از امام خمینی( ره) داریم که امروز حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین واجبات دینی و اسلامی است. اسلامی که سیدالشهدا برای آن به شهادت رسیدند و پس از شهادت امام حسین علیه‌السلام، وظیفه انتقال پیام خون شهدای کربلا به عهده امام سجاد علیه‌السلام و خاصه حصرت زینب سلام‌الله علیها قرار گرفت. امروز که شاهد شهادت امثال سید رضی موسوی هستیم، وظیفه  انتقال پیام خون‌های این شهدا بر عهده  یکایک ما مسلمانان است و بی تفاوتی نکوهیده و مذموم است.
رژیم صهیونیستی که اکنون خود را در میان باتلاق خودساخته غزه گرفتار می‌بیند به گمان خود می‌خواهد با به شهادت رساندن امثال این شهید، ایران را مستقیم وارد معرکه کند تا از ننگ شکست از یک گروه کوچک نجات یابد، در حالی که بارها سیاست‌های حکیمانه رهبری و نظام را دیده است که در تنبیه دشمن خصم بر اساس اصول و راهبردهای خود عمل می‌کند و سیلی محکم خود را در زمان و مکان مناسب می‌زند.
بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی شهادت این دلاور مرد قهرمان را به رهبری عزیز و به  ملت بزرگ ایران و بخصوص به خانواده محترم آن شهید دوستان و همرزمان تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از مسئولان عزیر می‌خواهد که در زمان و مکان مناسب، پاسخی دندان‌شکن به این رژیم در حال اضمحلال بدهد». 

 

                                                                                                                                        بسیج اساتید دانشگاه علامه‌طباطبائی 
                                                                                                                                               پنجشنبه، هفتم دی‌ماه ۱۴۰۲
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی بسیج اساتید دانشگاه بیانیه شهادت سید رضی موسوی


نظر شما :