کسب مقام دوم مسابقات دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر توسط دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۲ کد : ۲۴۰۶۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۳۷۱
دومین دوره مسابقات دانشجویی اتحادیه دانشگاه های دولتی حاشیه دریای خزر در دانشگاه دولتی داغستان روسیه برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شد.
کسب مقام دوم مسابقات دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر توسط دانشجوی دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، دومین دوره مسابقات دانشجویی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر در دو زمینه عکاسی و نوشتار با موضوع محیط زیست و همگرایی فرهنگی توسط دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به عنوان مسئول کمیته دانشجویی این اتحادیه برگزار و از نفرات برگزیده تقدیر شد.
در این دوره از مسابقات، «سامان خدایاری»، دانشجوی مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، موفق به کسب مقام دوم در حوزه عکاسی شد.
همچنین «مریم زکوی» از دانشکده منابع طبیعی و علوم دریای نور، مقام نخست و «ماسلووا کسنیا ماکسیموونا» از دانشگاه ایالتی آستراخان مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

خدایاری تاکنون جوایز بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی از جمله جایزه «جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح در پاریس»، «جشنواره بین‌المللی راه ابریشم در کره جنوبی»، «جایزه بین‌المللی یونسکو با عنوان انسانیت» و «جشنواره بین المللی مهر محرم در ایران» را کسب کرده است.

گفتنی است این مسابقات با هدف تقویت فعالیت‌های بین‌المللی دانشجویان عضو اتحادیه، آشنا شدن دانشجویان دانشگاه‌های عضو اتحادیه با اهداف و ماموریت‌های آن، ایجاد نشاط و تنوع در فعالیت‌های اتحادیه با برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی، زمینه‌سازی برای توسعه تبادلات دانشجویی میان دانشگاه‌های عضو اتحادیه و معرفی اقوام و فرهنگ‌های بومی و محلی حاشیه دریای خزر در قالب مسابقات عکاسی و نوشتار برگزار شد.
همچنین نمایشگاه آثار منتخب، همزمان با برگزاری اجلاس بیست و پنجم اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر در دانشگاه دولتی داغستان (شهر ماخاچکالا- فدراسیون روسیه) برگزار شد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی مسابقات عکاسی اتحادیه دانشگاه‌های دولتی حاشیه دریای خزر سامان خدایاری


نظر شما :