در نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور؛

۲ دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شدند

۰۵ دی ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۵ کد : ۲۴۰۵۲ خبر روز
تعداد بازدید:۴۹۹
در نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور، از ۲ دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شد.
۲ دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌طباطبائی تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی، نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر مجتبی مدرس‌زاده، معاون آموزش و پژوهش  بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر سیدفردین تقی‌‌زاده، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، زینب حبیب‌اله‌زاده، رئیس دفتر شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه‌طباطبائی و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این آیین از محمدحسین قاسمی، دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته مدیریت نفت و گاز (فرزند جانباز 50%) و صدف خاکسار، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی تقدیر شد.
گفتنی است در نخستین آیین نکوداشت دانش‌آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، 230 دانش‌آموخته شاهد و ایثارگر در همه مقاطع تحصیلی که جزو ده درصد ورودی خود بودند و معدل بالای 17 داشتند، معرفی و تقدیر شدند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانش آموختگان شاهد و ایثارگر محمدحسین تقی زاده صدف خاکسار


نظر شما :