مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه‌طباطبائی خبر داد؛

آیین پایانی هفته پژوهش با تقدیر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

۲۹ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۱ کد : ۲۳۹۷۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۱۴
آیین پایانی هفته پژوهش با معرفی و تقدیر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه علامه‌طباطبائی به همت معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می‌شود.
آیین پایانی هفته پژوهش با تقدیر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین اصلی‌پور، مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: آیین پایانی هفته پژوهش این دانشگاه با هدف معرفی و تجلیل از پژوهشگران برگزیده و تبیین سیاست‌های راهبردی و برنامه‌های پژوهشی دانشگاه با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، معاونان، روسای دانشکده‌ها و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی، یکشنبه، 3 دی‌ماه 1402، از ساعت 17:30 تا 21 در تالار اجتماعات پژوهشگاه صنعت نفت، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: در این آیین از پژوهشگر برتر کشوری،‌ پژوهشگر پراستناد بین‌المللی، پژوهشگر برتر دانشگاه، پژوهشگر برتر جوان و پژوهشگران برتر دانشکده‌ها تقدیر خواهد شد.


دکتر اصلی‌پور با دعوت از اعضای هیئت علمی برای حضور در این آیین، افزود: علاوه بر تشریح فرایند فعالیت‌های پژوهشی، در این آیین از سند اولویت‌های پژوهشی، کتاب برنامه راهبردی دانشگاه و نیز نقشه راه پارک علم و فناوری دانشگاه رونمایی می شود. همچنین تفاهم نامه‌ای با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به امضا خواهد رسید.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی هفته پژوهش معاونت پژوهشی اختتامیه


نظر شما :