درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۳۹۶۱ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۴۹
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام کرد.
درخواست خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲


اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 1403-1402 را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
«مقتضی است همه دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 1403-1402 از تاریخ 3 تا 10 دی‌ماه 1402 به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس refah.swf.ir مراجعه کرده و درخواست اسکان جدید (برای نیم‌سال دوم 1403-1402) خود را ثبت کنند».
بدیهی است دانشجویانی که درخواست اقامت را در تاریخ گفته شده ثبت نکنند به منزله انصراف از خوابگاه در نیم‌سال دوم تلقی شده و اتاق آن‌ها به واجدان شرایط واگذار می‌شود.

نکات مهم:
-    لازم به ذکر است طبق بخشنامه شماره 130/4490 مورخ 21 تیرماه 1402صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همه دانشجویان در ابتدای هر نیمسال تحصیلی و قبل از ورود به خوابگاه دانشجویی ملزم به پرداخت نقدی اجاره‌بها هستند که در این صورت تا 45 روز از ابتدای نیم‌سال تحصیلی مشمول 10 درصد تخفیف نقدی می‌شوند و در صورت عدم پرداخت مبلغ از روز 46 تا پایان نیم‌سال تحصیلی به‌صورت بدون تخفیف محاسبه خواهد شد و استفاده از خوابگاه در نیم‌سال بعد منوط به تسویه حساب بدهی بوده و براساس آخرین نرخ اجاره‌بها تعیین شده خوابگاه‌های دانشجویی محاسبه می‌شود.
-    بدیهی است استفاده از خوابگاه در نیم‌سال آتی منوط به تسویه بدهی قبلی دانشجو است.
-     دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند طبق ماده 6 آیین‌نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به استفاده همزمان از خوابگاه‌های دانشجویی نیستند.
-     دانشجویانی که مایل به استفاده از خوابگاه در نیم‌سال آتی نیستند ضرورت دارد بعد از پایان امتحانات نیم‌سال اول، نسبت به تخلیه و تحویل اتاق به مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند.
-     دانشجویان فاقد پرونده در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، امکان دریافت خوابگاه را ندارند (برای تشکیل پرونده به سامانه صندوق رفاه به آدرس refah.swf.ir مراجعه کنید).
-     ثبت درخواست اقامت هیچ‌گونه تعهدی برای اسکان توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد و تایید نهایی سکونت پس از بازه انتخاب واحد نیم‌سال دوم و ثبت درخواست تمدید در سامانه خوابگاهی گلستان  که در اطلاعیه بعدی اعلام می‌شود، مقدور می‌باشد.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی فراخوان نیم سال دوم تحصیلی درخواست خوابگاه متقاضی خوابگاه دانشجویی


نظر شما :