به مناسبت روز حوزه و دانشگاه انجام شد؛

حضور رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در برنامه زنده تلویزیونی «سلام خبرنگار»

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۸ کد : ۲۳۹۳۸ خبر روز
تعداد بازدید:۵۶۸
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «صبح بخیر ایران» شبکه خبر درباره ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه سخن گفت.
حضور رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در برنامه زنده تلویزیونی «سلام خبرنگار»

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «سلام خبرنگار» شبکه خبر سیما، در خصوص برنامه های این دانشگاه در روز وحدت حوزه و دانشگاه و ضرورت این وحدت سخن گفت.
وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه جزو موضوعاتی است که حتی قبل از انقلاب حضرت امام (ره) به آن توجه ویژه داشتند و تاکید کردند که حوزه و دانشگاه نباید از هم جدا باشند.
دکتر معتمدی بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت علم و دین است و سالیان سال این دو نهاد در کنار هم بوده و هستند. 
وی با بیان اینکه تاکنون کارهای بزرگی برای وحدت حوزه دانشگاه انجام شده است، افزود: تحصیل حوزویان در دانشگاه و آشنایی با علم روز و ارتباط دانشگاهیان با حوزویان و کمک آن‌ها به دانشگاه نشان می‌دهد که این دو در کنار هم می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی درخصوص ارائه راهکار برای قوی‌تر شدن ارتباط حوزه و دانشگاه گفت: تولید آثار تخصصی به صورت مشترک و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی‌های مشترک می‌تواند به برقراری ارتباط قوی‌تر بین حوزه و دانشگاه کمک کند.  
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی عبدالله معتمدی وحدت حوزه و دانشگاه رئیس دانشگاه علامه طباطبائی برنامه زنده تلویزیونی سلام خبرنگار شبکه خبر


نظر شما :