دکتر میرعلی سیدنقوی در جمع دانشمندان برتر جامعه و صنعت قرار گرفت

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۲ کد : ۲۳۹۲۹ خبر روز
تعداد بازدید:۵۰۱
دکتر میرعلی سیدنقوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‌ و فناوری به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شد.
دکتر میرعلی سیدنقوی در جمع دانشمندان برتر جامعه و صنعت قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی، دکتر میرعلی سیدنقوی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش‌ و فناوری، از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 معرفی شد.


در بخشی از متن لوح تقدیری که از سوی دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر سیدنقوی اهدا شد، آمده است:
«اعتلای ارزش‌های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش ارزشمند عزیزانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود آینده‌ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می‌کنند. انتخاب شما را به عنوان دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 را تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما را در گسترش دانش و اعتلای کشور از درگاه خداوند منان خواهانم».
دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار معرفی و تجلیل شدند.
محسن کاهانی از دانشگاه فردوسی مشهد، مهندسی کامپیوتر، محمد تاتار از پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، زلزله‌شناس، ناصر مهردادی از دانشگاه تهران، عمران و محیط زیست، صمد امامقلی‌زاده از دانشگاه صنعتی شاهرود، مهندسی آب، مالک نادری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهندسی مواد، منصور انبیا از دانشگاه علم و صنعت ایران، شیمی تجزیه، سیدابوالقاسم محمدی از دانشگاه تبریز، ژنتیک و به نژادی، رسول رکنی‌زاده از دانشگاه اصفهان، فیزیک، علی کدخدایی از دانشگاه تبریز، زمین‌شناسی نفت و سعید کریمی‌‌نسب از دانشگاه شهید باهنر کرمان، مهندسی معدن دیگر دانشمندان برتر در همکاری با جامعه و صنعت هستند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشمندان برتر جامعه و صنعت میرعلی سیدنقوی


نظر شما :