دکتر معصومه اسمعیلی به عنوان پژوهشگر برتر کشور در حوزه علوم انسانی معرفی شد

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴ کد : ۲۳۹۲۶ خبر روز
تعداد بازدید:۲۹۶۷
همزمان با هفته پژوهش و با حضور وزیر کشور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از دکتر معصومه اسمعیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی به عنوان پژوهشگر برتر کشور تقدیر شد.
دکتر معصومه اسمعیلی به عنوان پژوهشگر برتر کشور در حوزه علوم انسانی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی، در آیین بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و نوآوران برگزیده کشور با حضور دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور، دکتر عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مسئولان عالی رتبه و پژوهشگران، از 50 پژوهشگر برتر در بخش «پژوهشگران برگزیده»، 12 فناور در بخش «فناوران»، 4 انجمن علمی در بخش «انجمن‌های علمی» و 4 نشریه علمی در بخش «نشریات علمی» تقدیر شد.
دکتر معصومه اسمعیلی، عضو هیئت علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر سال 1402 به عنوان پژوهشگر برتر کشور در گروه علوم انسانی معرفی شد و لوح خود را از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.
دکتر اسمعیلی، عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی، نظریه‌پرداز، مولف 22 کتاب و دارای بیش از 160 مقاله علمی پژوهشی و ISI  و 70 مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی هستند. همچنین منتخب زنان قهرمان ایرانی از نگاه برگزارکنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار و استاد تراز انقلاب اسلامی هستند. دکتر اسمعیلی عضویت در فرهنگستان علوم، ریاست انجمن مشاوره ایران در 3 دوره متوالی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، عضویت در شورای مرکزی سازمان روان‌شناسی و مشاوره کشور و عضویت در کارگروه روان‌شناسی شورای تحول (بازنگری و تدوین سرفصل‌های مقطع کارشناسی رشته مشاوره) را در کارنامه اجرایی خود دارد.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی پژوهشگر برتر هفته پژوهش معصومه اسمعیلی پژوهشگر برتر کشوری


نظر شما :